مطالب مرتبط:
تصویب افزایش 45 درصدی کرایه تاکسی
تصویب افزایش 45 درصدی کرایه تاکسی
موافقت مجلس با افزایش 50 درصدی نرخ کرایه تاکسی + جزییات
موافقت مجلس با افزایش 50 درصدی نرخ کرایه تاکسی
مجلس با افزایش 50 درصدی کرایه تاکسی موافقت کرد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 اسفند 1402 ساعت 14:252024-03-12اقتصادي

تصویب افزایش 45 درصدی کرایه تاکسی


تشکری هاشمی با بیان اینکه در مورد نرخ تاکسیرانی نیز با بیان اینکه حداکثر رشد 45 درصد برای نرخ کرایه تاکسی ها در نظر گرفته شده است، گفت: دو متغییر در لایحه داریم که ضریب شیب معابر 15 درصد و ضریب اوج 50 درصد خواهد بود و همچنین اگر رانندگان بخواهند سرویس هایی .

- به گزارش  تابناک به نقل از مهر، لایحه تعیین نرخ بلیت و کرایه وسایل حمل و نقل عمومی شهر تهران در سال 1403 در شورای شهر بررسی و تصویب شد.

 اعضای شورای شهر تهران صبح امروز بررسی لایحه تعیین نرخ بلیت و کرایه وسایل حمل و نقل عمومی شهر تهران در سال 1403 را روی میز بررسی قرار دادند و جعفر تشکری هاشمی با بیان اینکه جلسات مختلفی برای بررسی نرخ کرایه برگزار شد، گفت: در جلسات کمیسیون نرخ ورودیه در مترو داخل تهران تنها 16 درصد را افزایش دادیم که با نرخ تورم فاصله زیاد دارد و به ازای هر کیلومتر فقط تا سقف 30 کیلومتر نرخ محاسبه می شود و از 30 کیلومتر بیشتر تردد کند، نرخ محاسبه نمی شود.

 وی افزود: بر این اساس نرخ بلیت تک سفر که فعلا 3300 تومان است، برای سال آینده مبلغ 4300 تومان خواهد شد و در مورد خطوط حومه برای پرند و هشتگرد نیز افزایش 30 درصدی نرخ را در نظر گرفتیم.

 تشکری هاشمی درباره بهای بلیت اتوبوس با بیان اینکه برای مبلغ ورودیه در اتوبوس تندرو و عادی 22 درصد افزایش پیش بینی کردیم و به ازای هر کیلو


برچسب ها: وسایل حمل و نقل عمومی - حمل و نقل عمومی - تعیین نرخ بلیت - شهر تهران - کرایه - کرایه تاکسی - کیلومتر
آخرین اخبار سرویس:

تصویب افزایش 45 درصدی کرایه تاکسی

تصویب افزایش 45 درصدی کرایه تاکسی