مطالب مرتبط:
کولاک و مه شدید در گردنه های چهارمحال و بختیاری/ رانندگان مراقب باشند
شروع فعالیت آموزشی مدارس چهارمحال و بختیاری با یک ساعت تاخیر
کولاک برف و کاهش دید در ارتفاعات چهارمحال و بختیاری
شروع فعالیت آموزشی مدارس چهارمحال و بختیاری با یک ساعت تاخیر
تاخیر در آغاز کلاس های مدارس چهارمحال و بختیاری
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 اسفند 1402 ساعت 13:302024-02-27اجتماعي

سوخت رسانی پایدار در روزهای برفی چهارمحال و بختیاری


مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه چهارمحال و بختیاری خبر داد: در اولین موج سامانه بارشی اسفند ماه امسال، تأمین وتوزیع سوخت در سطح استان بدون وقفه و پایدار ادامه دارد.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه چهارمحال و بختیاری خبر داد: در اولین موج سامانه بارشی اسفند ماه امسال، تأمین وتوزیع سوخت در سطح استان بدون وقفه و پایدار ادامه دارد.

بر اساس گزارش روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه چهارمحال و بختیاری، ساسان تیموری پیرامون تلاش های کارکنان و رانندگان نفتکش اظهار کرد: در این روزهای زمستانی که بر اثر بارش برف و باران، عبور از جاده های سخت گذر چهارمحال و بختیاری دشوارتر شده است شاهد همدلی و همکاری بی دریغ رانندگان خدوم نفتکش و شرکت های حمل و نقل فرآورده های نفتی در حمل مرسوله های فرآورده نفتی هستیم.

وی افزود: این روزها که در سبد سوخت خانگی، تولیدی ها، صنایع و سایر بخش ها نیاز بیشتری به مصرف سوخت فسیلی احساس می شود به همت رانندگان پرتوان و نظارت مستمر مسئولان شرکت، سوخت مورد نیاز مصرف کنندگان با وجود شرابط نامساعد جوی تأمین و توزیع می شود.

مدیر شرکت ملی پخش منطقه چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به هشدارهای هواشناسی و در نظر گرفتن تمهیدات لازم خدمات عرضه سوخت از طریق جایگ


برچسب ها: چهارمحال و بختیاری - منطقه چهارمحال و بختیاری - فرآورده های نفتی - پخش فرآورده های نفتی - چهارمحال - بختیاری - فرآورده
آخرین اخبار سرویس:

سوخت رسانی پایدار در روزهای برفی چهارمحال و بختیاری

سوخت رسانی پایدار در روزهای برفی چهارمحال و بختیاری