مطالب مرتبط:
پرداخت یارانه فجرانه به هفته سوم اسفند ماه کشید
اخبار مهم کدال سه شنبه 15 اسفند ماه 1402
فال و طالع بینی 25 اسفند 1402 + فیلم
روزنامه های چهارشنبه 16 اسفند ماه
صفحه اول روزنامه های چهارشنبه 16 اسفند ماه
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 اسفند 1402 ساعت 15:102024-03-06فرهنگي

فیلم های سینمایی و تلویزیونی در سومین هفته اسفند ماه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی سیما، فیلم سینمایی «پرسی» به کارگردانی «کلارک جانسون»، پنج شنبه 17 اسفند ماه ساعت 23: - فیلم های سینمایی و تلویزیونی و انیمیشن پرسی ، یه حبه قند ، حیثیت ، توپ، شوت، شیشه ، باغ رز ، میلیونر زاغه نشین ، 27 متر بر ثانیه برف ، شبی در میامی ، در دنیای تو ساعت چند است؟ ، جیسون بورن از جمله فیلم های پنج شنبه و جمعه 17 و 18 اسفند ماه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی سیما، فیلم سینمایی پرسی به کارگردانی کلارک جانسون ، پنج شنبه 17 اسفند ماه ساعت 23:30 از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

در خلاصه داستان فیلم با بازی کریستوفر واکن، روبرتا ماکسول و کریستینا ریچی آمده است: پرسی اشمایزر کشاورزی است که در شهر کوچکی در کشور کانادا زندگی می کند.

او که کانولا می کارد محصول خوب و سالمی درو می کند، اما شرکت مونسانتو که شرکتی بزرگ مرتبط با بذر های اصلاح ژنتیک شده است از او شکایت می کند که بدون مجوز و بدون پرداخت هیچ پولی برای کشاورزی، از بذر های آن ها استفاده کرده و به همین دلیل محصول خوبی به دست آورده.

پرسی به دادگاه می رود و از حق خود دفاع می کند و خیلی زود متوجه می شود که در این راه تنها نیست و کشاورزان زیادی مانند او با این مشکل دست و پنجه نرم می کنند.


برچسب ها: فیلم های سینمایی - سینمایی - فیلم - فیلم سینمایی - روابط عمومی - اسفند - کارگردانی
آخرین اخبار سرویس:

فیلم های سینمایی و تلویزیونی در سومین هفته اسفند ماه

فیلم های سینمایی و تلویزیونی در سومین هفته اسفند ماه