مطالب مرتبط:
ابراز خرسندی امیرعبداللهیان از روند همکاری های ایران و عربستان/ تاکید بن فرحان بر اهمیت اجلاس جده برای پایان جنگ علیه فلسطین
خشکسالی در اروپا به حد خطرناک رسیده است؟
بهروز سلطانی: پرسپولیس تازه به ترکیب اصلی رسیده
آینده روشن بیت کوین: قیمت بیت کوین در یورو و پوند به بالاترین سطح خود رسیده است!
افزون بر هشت هزار نفر در گیلان آموزش های هلال احمر را فرا گرفتند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 اسفند 1402 ساعت 18:152024-03-05بين الملل

بن فرحان: زمان به رسمیت شناختن کشور فلسطین فرا رسیده است


وزیر خارجه عربستان در اجلاس سازمان همکاری اسلامی بر لزوم پایان دادن به درد و رنج ملت فلسطین و تشکیل کشور فلسطین تاکید کرد.

- وزیر خارجه عربستان در اجلاس سازمان همکاری اسلامی بر لزوم پایان دادن به درد و رنج ملت فلسطین و تشکیل کشور فلسطین تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فیصل بن فرحان وزیر خارجه عربستان طی سخنرانی در اجلاس فوق العاده سازمان همکاری اسلامی به تحولات نوار غزه پرداخت و گفت تعداد کشورهایی که خواهان آتش بس در غزه هستند در حال افزایش است.

او با بیان اینکه جامعه جهانی هنوز قادر به توقف کشتار در نوار غزه نیست، افزود: جامعه بین الملل باید مسئولیت های خود را برای حفاظت از غیرنظامیان و جلوگیری از آوارگی اجباری در غزه انجام دهد .

بن فرحان در ادامه بر لزوم پایان دادن به درد و رنج ملت فلسطین تاکید کرد و گفت زمان به رسمیت شناختن کشور فلسطین با پایتختی قدس شرقی فرا رسیده است .

وزیر خارجه عربستان همچنین نسبت به تلاش ها برای تضعیف اعتماد به آژانس امداد و کار سازمان ملل برای آوارگان فلسطینی (آنروا) و نیز لغو نقش مهم آن در غزه هشدار داد و تاکید کرد: هدف قرار دادن آنروا، درد و رنج مردم فلسطین را تشدید می کند و ما متعهد می شویم به حمایت از آن ادامه دهیم .


برچسب ها: سازمان همکاری اسلامی - وزیر خارجه عربستان - به رسمیت شناختن کشور فلسطین - فلسطین - کشور فلسطین - وزیر خارجه - ملت فلسطین
آخرین اخبار سرویس:

بن فرحان: زمان به رسمیت شناختن کشور فلسطین فرا رسیده است

بن فرحان: زمان به رسمیت شناختن کشور فلسطین فرا رسیده است