مطالب مرتبط:
منوچهر متکی عملکرد مجلس یازدهم را زیر سوال برد
عملکرد مجلس یازدهم قابل دفاع نیست
برگزاری نشست بررسی عملکرد مجلس یازدهم با حضور نمایندگان استان بوشهر
عباس عبدی: یک نماینده مجلس بدترین اتهامات که دروغ آشکار و بی پایه است را به ظریف وارد کرده و آب از آب هم تکان نمی خورد/ اگر حکومت نمی تواند از حقوق مقامات و خدمت گزاران و کارگزاران خود دفاع کند، چگونه می تواند از حقوق مردم دفاع کند؟
آرتتا: دفاع پورتو عالی بود؛ در بازی برگشت عملکرد بهتری باید داشته باشیم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 اسفند 1402 ساعت 15:052024-02-22سياسي

منوچهر متکی: عملکرد مجلس یازدهم قابل دفاع نیست


منوچهر متکی ​سخنگوی شورای وحدت اصولگرایان گفت: مجلس یازدهم ضمن اینکه از مواضع سیاسی انقلابی برخوردار بود و بسیاری از نمایندگان کنونی مجلس را انقلابی می دانم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ منوچهر متکی سخنگوی شورای وحدت در گفت وگو با ایلنا، در پاسخ به این سوال ملاک شورای وحدت برای قرار دادن افراد در داخل لیست انتخابات مجلس شورای اسلامی چه بود، گفت: ملاک ما برای انتخاب افراد در لیست، تخصص های مورد نیاز مجلس، کمیسیون ها، در کنار شایستگی های فردی، سلامت، سابقه و کارآمدی برای موضوعاتی که به آن مأمور شدند، بود.

ما البته در قالب ظرفیت های فردی نمایندگان و حرکت جمعی شورای وحدت در مجلس برنامه هایی را داریم که به مرور اعلام خواهیم کرد.

مهم ترین آنها این است که بلافاصله منتخبین شورای وحدت در مجلس، فراکسیون شورای وحدت را تشکیل می دهند و در این فراکسیون برمبنای خرد جمعی و تصمیم گیری جمعی پیرامون سه وظیفه مهم مجلس، یعنی بررسی طرح ها و لوایح، انتخاب وزرا و سایر انتخابات ها در مجلس و نیز امر مهم نظارت بر حکمرانی و کشورداری حرکت خواهیم کرد.

بنابراین حرکت ما جمعی است و مبتنی بر خرد جمعی و تصمیم سازی جمعی است.

متکی در پاسخ به این سوال که نقص های مهم مجلس یازدهم را در چه می بینید و اگر وارد مجلس شوید آن را برطرف خواهید کرد، گفت: مجلس یازدهم ضمن اینک


برچسب ها: شورای وحدت - شورای - سخنگوی شورای وحدت - منوچهر متکی - مجلس - انتخابات مجلس شورای اسلامی - وحدت
آخرین اخبار سرویس:

منوچهر متکی: عملکرد مجلس یازدهم قابل دفاع نیست

منوچهر متکی: عملکرد مجلس یازدهم قابل دفاع نیست