مطالب مرتبط:
دیدار رییس مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری با مدیران شرکت مخابرات ونزوئلا
فلاحت پیشه : هیچ جنگِ مقدسی، فراتر از مرزهای ایران وجود ندارد که کشور را گرفتار کنیم/ روسیه از موانع اصلی ایران برای رسیدن به فناوری نظامی هسته ای است
آرای اولیه و منتخبان سه حوزه انتخاباتی کرمانشاه اعلام شد خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان
به زودی از تازه ترین فناوری آزمایشگاهی در ایران رونمایی می شود
فوری / پرسپولیس بهترین تیم ایران شد!
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 اسفند 1402 ساعت 11:452024-03-02سياسي

تلاش ایران برای تبدیل شدن به شریک ونزوئلا در حوزه علم و فناوری


رییس مرکز تعاملات علم و فناوری ایران با اشاره به همکاری ایران با ونزوئلا در حوزه مخابرات، گفت: تلاش ایران در این همکاری بر آن است که می خواهیم یک شریک قدرتمند برای این کشور باشیم.

- رییس مرکز تعاملات علم و فناوری ایران با اشاره به همکاری ایران با ونزوئلا در حوزه مخابرات، گفت: تلاش ایران در این همکاری بر آن است که می خواهیم یک شریک قدرتمند برای این کشور باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مدیران شرکت مخابرات ونزوئلا که اخیرا به منظور بررسی و بازدید از مراحل انجام کار قرارداد منعقد شده با یکی از شرکت های فناور ایرانی به ایران سفر کرده بودند، با امیر حسین میرآبادی، رییس مرکز تعاملات علم و فناوری ایران دیدار کردند.

میرآبادی در این دیدار تلاش ایران در این همکاری را در جهت تقویت توان فناوری ونزوئلا دانست و تصریح کرد: می خواهیم یک شریک قدرتمند برای ونزوئلا در حوزه فناوری باشیم و امیدواریم این ارتباط و قرارداد، پلی ارتباطی برای حضور گروهی از شرکت­ های دانش بنیان و فناور در ونزوئلا باشد.

مارکانو، مدیرکل برنامه ریزی و توسعه تکنولوژی مخابرات ونزوئلا نیز ضمن ابراز خشنودی از بازدیدهایی که طی این سفر از زیرساخت ­های فناوری ایران داشته است، به توان بالای ایران در حوزه فناوری اشاره و ابراز امیدواری کرد که مخابرات ونزوئلا نیز بتواند با استفاده


برچسب ها: ایران - علم و فناوری - ونزوئلا - فناوری - همکاری - قدرتمند - مخابرات
آخرین اخبار سرویس:

تلاش ایران برای تبدیل شدن به شریک ونزوئلا در حوزه علم و فناوری

تلاش ایران برای تبدیل شدن به شریک ونزوئلا در حوزه علم و فناوری