مطالب مرتبط:
اهدای نشان افتخار به خانواده شهدای فراجا توسط رییس جمهور
ببینید | اهدای نشان افتخار به خانواده شهدای فراجا توسط رییس جمهور
رییس جمهور به شهدای انقلاب الجزایر ادای احترام کرد
فیلم| استقبال رسمی رییس جمهور الجزایر از رییسی
استقبال رسمی رییس جمهور الجزایر از رییسی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 اسفند 1402 ساعت 11:252024-03-04سياسي

اهدای نشان افتخار به خانواده شهدای فراجا توسط رییس جمهور


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، «آیت الله سیدابراهیم رییسی» رییس جمهور با حضور در جمع دانش آموختگان دانشگاه علوم انتظامی، به برخی از برگزیدگان این دانشگاه در سال تحصیلی گذشته لوح تقدیر و نشان افتخار اهدا کرد.

- آیت الله رییسی با حضور در جمع دانش آموختگان دانشگاه علوم انتظامی ضمن اهدای نشان افتخار و لوح تقدیر به خانواده شهدای فراجا، از برخی از برگزیدگان این دانشگاه در سال گذشته نیز تقدیر کرد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو،  آیت الله سیدابراهیم رییسی رییس جمهور با حضور در جمع دانش آموختگان دانشگاه علوم انتظامی، به برخی از برگزیدگان این دانشگاه در سال تحصیلی گذشته لوح تقدیر و نشان افتخار اهدا کرد.

در این مراسم که در دانشگاه افسری و تربیت پلیس امام حسین مجتبی (ع) برگزار شد به خانواده شهید ستوان دوم رستم عباسی فر از کارکنان فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران که در تاریخ 10 اردیبهشت 1380 در مبارزه با گروهک های ضدانقلاب و معاندان کوردل به فیض شهادت نائل آمد، نشان افتخار تقدیم شد.

گفتنی است این نشان به فرزند برومند این شهید والامقام، ستوان دوم رضا عباسی فر که به منظور ادامه دادن راه پدر بزرگوار خود در کسوت پلیس قرار گرفته وجز فارغ التحصیلان مراسم حاضر در دانشگاه نیز می باشد، اهدا شد.


برچسب ها: دانشگاه علوم انتظامی - دانشگاه - دانش - آیت الله سیدابراهیم رییسی - دانشگاه علوم - سیدابراهیم رییسی - رییس جمهور
آخرین اخبار سرویس:

اهدای نشان افتخار به خانواده شهدای فراجا توسط رییس جمهور

اهدای نشان افتخار به خانواده شهدای فراجا توسط رییس جمهور