مطالب مرتبط:
پیش بینی ها از خطر روی کار آمدن ترامپ همزمان با دولت رییسی و حضور تندروها در مجلس آینده |برای تندروها کشوری به نام ایران اولویت ندارد
حضرتی: فراکسیون امید را خود اصلاح طلبان به توپ بستند
حضور ناگهانی یک پرسپولیسی در مناطق سیل زده / عکس
اولین نماز جمعه در ماه رمضان «معضل بزرگ» اشغالگران/ حضور نمازگزاران در مسجد الاقصی به رغم موانع
مشارکت و حضور مردم در انتخابات 11 اسفند جهاد بود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 اسفند 1402 ساعت 11:502024-03-16سياسي

ماجرای شوخی حضرتی با شریعتمداری در حضور رییسی


یکی از حاشیه های قابل توجه این نشست، تقابلی بود که به شوخی میان الیاس حضرتی صاحب امتیاز مجموعه رسانه های اعتماد با حسین شریعتمداری مدیر مسوول کیهان شکل گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از روزنامه اعتماد، براساس رسم مرسوم سال های قبل، رییس جمهور در سومین روز از ماه مبارک رمضان، مدیران مطبوعات و اهالی رسانه را برای انجام گفت وگو، تبادل نظر و نهایتا صرف افطاری دعوت کرد.

این دومین افطاری رییس جمهوری در رمضان امسال محسوب می شد، نخستین افطاری امسال ریاست جمهوری با نخبگان بود و قرعه دومین افطاری هم به مدیران مطبوعات و رسانه ها افتاد.

در این میان، مانند بسیاری از نشست های دولتی و حکومتی، تنها خبرنگاران صدا و سیما فرصت حضور در نشست برای فیلمبرداری و تهیه گزارش های تصویری را داشتند و به نمایندگان رسانه های مستقل فرصت حضور در این نشست و تهیه گزارش های تصویری داده نشد.

ردپای این انحصار در بازتاب گزارش این نشست هویدا بود.

صداوسیما و سایر رسانه های حاکمیتی با تقطیع و حذف دیدگاه بسیاری از مدیران رسانه های مستقل ازجمله صحبت های الیاس حضرتی، تلاش کردند، روایتی یک طرفه را با حذف تحلیل ها و نقدها ارایه کنند.

یکی از حاشیه های قابل توجه این نشست، تقابلی بود که به شوخی میان الیاس حضرتی صاحب امتیاز مجموعه رسانه های اعتماد با حسین شریعتمداری


برچسب ها: افطاری - رسانه ها - شریعتمداری - رسانه - رییس جمهور - نشست - جمهور
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای شوخی حضرتی با شریعتمداری در حضور رییسی

ماجرای شوخی حضرتی با شریعتمداری در حضور رییسی