مطالب مرتبط:
توسعه طرح دولت به مثابه پلتفرم رایانش ابری، الزامی زیرساختی است
مبحث دولت به مثابه پلتفرم در برنامه هفتم توسعه کشور دیده شده است
دولت پاکستان هم با طرح احداث خط لوله گاز تا مرز ایران موافقت کرد
توسعه پوشش فیبر نوری به 20 میلیون مشترک تا پایان دولت سیزدهم
احتمال اجرای طرح ساماندهی کارکنان دولت در سال آینده
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 اسفند 1402 ساعت 18:102024-02-27سياسي

توسعه طرح دولت به مثابه پلتفرم، الزامی زیرساختی است


معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بر ضرورت توسعه طرح دولت به مثابه پلتفرم در برنامه هفتم توسعه کشور  گفت: داده این پلتفرم ها در دست دولت است اما بخش خصوصی آن را اجرا می کند و در نهایت، - ایسنا/خوزستان معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بر ضرورت توسعه طرح دولت به مثابه پلتفرم در برنامه هفتم توسعه کشور  گفت: داده این پلتفرم ها در دست دولت است اما بخش خصوصی آن را اجرا می کند و در نهایت، هدف ارائه خدمات از مردم به مردم به شکل فناورانه است.

محمد خوانساری در دومین کنفرانس بین المللی و هفتمین کنفرانس ملی کامیپوتر، فناوری اطلاعات و کاربردهای هوش مصنوعی که امروز (8 اسفندماه) در دانشکده کشاورزی دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار شد، با اشاره به لزوم حضور در انتخابات اظهار کرد: استان خوزستان ثابت کرده که جبهه مقابله با استکبار در مقابل تهاجم ناجوانمردانه است و همچنان می تواند در این عرصه، پیشرو باشد.

رییس سازمان فناوری اطلاعات ایران گفت: در آینده کشور در حوزه تخصصی کامپیوتر و فناوری اطلاعات و هوش مصنوعی با آن روبه رو خواهد بود.

دولت به مثابه سکو یا پلتفرم، مفهومی نسبتا جدید است که از سال 2010 مطرح شده و کشورهای مختلف دنیا به این موضوع نیز توجه کرده اند.


برچسب ها: ارتباطات و فناوری اطلاعات - برنامه هفتم توسعه کشور - فناوری اطلاعات - معاون وزیر ارتباطات - برنامه هفتم توسعه - ارتباطات و فناوری - پلتفرم
آخرین اخبار سرویس:

توسعه طرح دولت به مثابه پلتفرم، الزامی زیرساختی است

توسعه طرح دولت به مثابه پلتفرم، الزامی زیرساختی است