مطالب مرتبط:
استخدام منشی مطب در رشت
دندانپزشک قلابی با گواهینامه جعلی در رشت دستگیر شد
عملیات اجرایی پروژه راه آهن رشت - کاسپین در محدوده منطقه آزاد انزلی تمام شد
بیمارستان توتونکاران رشت موقت تعطیل شد
بازار خرید شب عید- رشت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 اسفند 1402 ساعت 13:052024-03-19سياسي

ساماندهی 430 قلاده سگ بلاصاحب در سامانکده شهرداری رشت


رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری رشت با اشاره به ساماندهی 430 سگ بلاصاحب در سامانکده شهرداری، گفت: واکسیناسیون 400 قلاده سگ تا بهمن ماه انجام شده است.

- ایسنا/گیلان رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری رشت با اشاره به ساماندهی 430 سگ بلاصاحب در سامانکده شهرداری، گفت: واکسیناسیون 400 قلاده سگ تا بهمن ماه انجام شده است.

علی مقصودی امروز، 29 اسفندماه در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اقدامات انجام شده شهرداری رشت در خصوص ساماندهی سگ های بلاصاحب، اظهار کرد: سگ های بلاصاحب در شهر رشت زنده گیری و به سامانکده شهرداری رشت منتقل می شوند.

وی با بیان اینکه 430 سگ بلاصاحب در سامانکده شهرداری رشت وجود دارد، افزود: تا پایان بهمن ماه امسال عقیم سازی 268 قلاده سگ و واکسیناسیون 400 قلاده در سامانکده انجام شده است.

رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری رشت درباره آخرین وضعیت سامانکده سگ های بلاصاحب شهرداری، گفت: این سامانکده با مساحت دو هزار و 600 متر مربع می باشد که کار بتن ریزی، زیرسازی و محل نگهداری سگ ها در آن بهسازی شده و فضاسازی و ساخت سرویس بهداشتی، حمام و اتاقک نگهبانی نیز انجام شده است.

مقصودی تصریح کرد: با توجه به وظایف قانونی سازمان از جمله بند 15 ماده 55 قانون شهرداری ها و بر اساس تماس شهروندان با سامانه 137 شهرداری رشت، سگ های بلاصاحب در سطح شهر به


برچسب ها: شهرداری رشت - شهرداری - سازمان مدیریت پسماند - رییس سازمان مدیریت - سگ های بلاصاحب - سگ بلاصاحب - سازمان مدیریت
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی 430 قلاده سگ بلاصاحب در سامانکده شهرداری رشت

ساماندهی 430 قلاده سگ بلاصاحب در سامانکده شهرداری رشت