مطالب مرتبط:
تبلیغات کاندیداهای انتخابات مجلس آغاز شد
آغاز تبلیغات کاندیداهای انتخابات مجلس از امروز
اعلام اسامی کاندیداهای انتخابات مجلس دوازدهم در استان زنجان
تبلیغات کاندیداهای انتخابات مجلس دوازدهم آغاز شد
اعلام اسامی کاندیداهای انتخابات مجلس دوازدهم در استان زنجان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 اسفند 1402 ساعت 11:352024-02-22سياسي

تعیین 300 نقطه تبلیغات محیطی کاندیداهای انتخابات مجلس در شهر زنجان


معاون خدمات شهری شهرداری زنجان از اختصاص 300 نقطه برای نصب بنر تبلیغاتی کاندیداهای مجلس شورای اسلامی در سطح شهر خبر داد و گفت: امکانات در همه نقاط شهر فراهم شده است.

- ایسنا/زنجان معاون خدمات شهری شهرداری زنجان از اختصاص 300 نقطه برای نصب بنر تبلیغاتی کاندیداهای مجلس شورای اسلامی در سطح شهر خبر داد و گفت: امکانات در همه نقاط شهر فراهم شده است.

سیداسماعیل موسوی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: در دور گذشته انتخابات با توجه به تعداد کاندیداها شهرداری زنجان 200 نقطه تبلیغاتی در اختیار کاندیداها و طرفداران آنها قرار دارد که در این دوره با توجه به افزایش کاندیداها سعی شد امکانات گسترش یابد.

وی تصریح کرد: در هر منطقه شهرداری زنجان نیز 8 اکیپ شامل 4 گروه فضای سبز و 4 گروه امور شهری مسئولیت پاکسازی درختان و مبلمان شهری را دارند و انتظار داریم کاندیداها نیز در این مسیر کمک حال شهرداری بوده و از الصاق تبلیغات بر روی دیوارها و مبلمان شهری جدا خودداری کنند.

این مسئول با بیان اینکه از صبح امروز اکیپ ها در حال پاکسازی نقاط مختلف شهر هستند، افزود: شور انتخاباتی برای داشتن انتخاباتی باشکوه ضروری است اما در این مسیر باید توجه کرد که حق شهروندان ضایع نشود و کاندیداها موارد را به ستادهای مردمی خود باید تذکر دهند.


برچسب ها: کاندیداها - شهرداری زنجان - معاون خدمات شهری شهرداری - مجلس شورای اسلامی - زنجان - معاون خدمات شهری - کاندیداهای
آخرین اخبار سرویس:

تعیین 300 نقطه تبلیغات محیطی کاندیداهای انتخابات مجلس در شهر زنجان

تعیین 300 نقطه تبلیغات محیطی کاندیداهای انتخابات مجلس در شهر زنجان