مطالب مرتبط:
ردپای آملی لاریجانی، علم الهدی، رییسی، حسینی بوشهری و مقتدایی در یک لیست مشترک انتخاباتی
رد پای آملی لاریجانی، علم الهادی، رییسی، حسینی بوشهری و مقتدایی در لیست مشترک انتخاباتی
بازخوانی لیست های انتخاباتی جریان چپ از مجلس سوم تا امروز
لیست انتخاباتی حزب رفاه و سلامت در آذربایجان شرقی اعلام شد
تب و تاب در جریان اصولگرا بعد از اعلام لیست علی مطهری/ حزب اعتدال و توسعه ستاد انتخاباتی جدا برپا نمی کند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 اسفند 1402 ساعت 16:502024-02-24سياسي

ثابتی: نمی دانم در کدام لیست انتخاباتی هستم


امیر حسین ثابتی کاندیدای اصولگرای انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت که نمی داند در کدام لیست انتخاباتی خواهد بود اما تماس هایی از امنا، جبهه پایداری و شریان داشته است.

- امیر حسین ثابتی کاندیدای اصولگرای انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت که نمی داند در کدام لیست انتخاباتی خواهد بود اما تماس هایی از امنا، جبهه پایداری و شریان داشته است.

امیرحسین ثابتی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به نحوه حضورش در انتخابات گفت: از هر گروهی که پیشنهاد حضورم در لیست و ائتلافی را مطرح کردند، تشکر کردم.

به آنها گفتم که اگر دوست دارند نامم را در لیست بگذارند و اگر نمی خواهند این کار را انجام ندهند لذا اطلاعی ندارم که نام بنده در لیست کدام جبهه و ائتلاف قرار می گیرد.

وی ادامه داد: تاکنون از امنا، جبهه پایداری و شریان تماس هایی داشته و صحبت کردند، شورای ائتلاف هم پیامکی به همه نامزدهای تهران زد که در صورت تمایل رزومه شان را در سامانه ای ثبت کنند که این کار را انجام ندادم چون ملاک تصمیم گیری در شورای ائتلاف، رزومه نیست و براساس سهم بندی تصمیم گیری می شود لذا نمی دانم در کدام لیست قرار می گیرم.

این فعال سیاسی اصولگرا درباره اینکه در صورت قرار نگرفتن نامش در لیستی آیا احتمال پیروزی در انتخابات را دارد، گفت: انتخابات فقط برد و باخت نیست؛ در ایام تبلیغات ه


برچسب ها: انتخابات مجلس شورای اسلامی - انتخابات - لیست انتخاباتی - جبهه پایداری - مجلس شورای اسلامی - انتخاباتی - انتخابات مجلس
آخرین اخبار سرویس:

ثابتی: نمی دانم در کدام لیست انتخاباتی هستم

ثابتی: نمی دانم در کدام لیست انتخاباتی هستم