مطالب مرتبط:
رییس مجمع عمومی سازمان ملل: وضعیت غزه فاجعه بار و شرم آور است
وضعیت فاجعه بار یک پژو 207 در تهران (فیلم)
وزارت بهداشت غزه: ابتلای حدود یک میلیون نفر به بیماری های واگیردار را رصد کرده ایم/اوضاع بهداشتی بسیار فاجعه بار است
منابع آبی را کنترل نکنیم، وضعیت به فاجعه تبدیل می شود
لغو جلسه علنی امروز مجلس تاسف آور است/ هیات رییسه باید اسامی غایبان را شفاف اعلام کند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 اسفند 1402 ساعت 22:352024-03-04بين الملل

وضعیت غزه فاجعه بار و شرم آور است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، «دنیس فرانسیس» رییس مجمع عمومی سازمان ملل متحد روز دوشنبه وضعیت غزه را «فاجعه بار» و «شرم آور» توصیف کرد.

- رییس مجمع عمومی سازمان ملل متحد روز دوشنبه با فاجعه بار خواندن وضعیت غزه گفت، هرگونه عملیات زمینی در رفح اقدامات بشردوستانه را از بین خواهد برد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو،  دنیس فرانسیس رییس مجمع عمومی سازمان ملل متحد روز دوشنبه وضعیت غزه را فاجعه بار و شرم آور توصیف کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری آناتولی ، فرانسیس در مناظره ای در خصوص وتوی اخیر قطعنامه شورای امنیت توسط آمریکا در مورد بحران غزه، با ابزار شوکه شدن گفت: از گزارش کشته و زخمی شدن صد ها نفر حین دریافت مواد غذایی در غرب غزه بهت زده شده ام.

بر اساس این گزارش، نیرو های اسراییلی پنجشنبه گذشته به روی فلسطینی هایی که در شمال غزه و در یک میدان منتظر کمک های بشردوستانه بودند شلیک کردند که دستکم 112 فلسطینی شهید و 760 زخمی شدند.

این مقام ارشد سازمان ملل همچنین با تاکید بر اینکه جوامع بی شماری از بین رفته و خانواده های بی شماری ناپدید شده اند با استناد به اظهارات مارتین گریفیتس هماهنگ کننده امداد اضطراری سازمان ملل گفت: هرگونه عملیات زمینی در رفح عملیات بشردوستانه را از بین خواهد برد.


برچسب ها: مجمع عمومی سازمان ملل متحد - مجمع عمومی سازمان ملل - سازمان ملل متحد - سازمان ملل - مجمع عمومی - گزارش - خبرگزاری
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت غزه فاجعه بار و شرم آور است

وضعیت غزه فاجعه بار و شرم آور است