مطالب مرتبط:
امام جمعه بیرجند رای خود را به صندوق انداخت + فیلم
امام جمعه و استاندار زنجان رای خود را به صندوق انداختند
امام جمعه اهواز: حضور در انتخابات توسعه خوزستان را فراهم می کند
با حضور امام جمعه و استاندار رای گیری در زنجان آغاز شد
امام جمعه همدان: رای دادن ادای دین به کشور و انقلاب است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 اسفند 1402 ساعت 13:402024-03-01سياسي

امام جمعه اهواز: هر رای، یک موشک نقطه زن به آمریکا است


امام جمعه اهواز با تاکید بر لزوم حضور مردم پای صندوق های رای گفت: هر رای، یک تیر در قلب دشمن و یک موشک نقطه زن به آمریکا است.

- ایسنا/خوزستان امام جمعه اهواز با تاکید بر لزوم حضور مردم پای صندوق های رای گفت: هر رای، یک تیر در قلب دشمن و یک موشک نقطه زن به آمریکا است.

حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالنبی موسوی فرد در خطبه های نماز جمعه امروز (11 اسفندماه) با تاکید بر لزوم آمادگی روح و جسم برای ورود ماه رمضان و توصیه به رعایت تقوای الهی اظهار کرد: باید به رفتارهای مان دقت کنیم تا رفتارهای ما سبب نزدیک شدن به امام زمان (عج) شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: باید تلاش شود در خصوص استحکام خانواده، ازدواج آسان و فرزندآوری اقدامات لازم انجام شود زیرا این دو موضوع مطالبات جدی حضرت آقا است.

با کمال تاسف، رسم و رسوماتی در اجتماع دیده می شود و سبک زندگی تغییر کرده است به گونه ای که ازدواجی که در اسلام به راحتی انجام می شد با این رسم و رسومات غلط، آن قدر سخت شده است که کمتر جوانی به خودش جرأت می دهد، ازدواج کند.

این رسم و رسومات برخلاف دستورات دین است.

امام جمعه اهواز گفت: اگر نرخ رشد جمعیت این گونه باشد، در آینده سخت ترین جنگ، جنگ جمعیت خواهد بود بنابراین باید بیشتر زمینه ازدواج آسان و فرزندآوری تسهیل شود.


برچسب ها: امام جمعه اهواز - موشک نقطه زن - پای صندوق های رای - امام جمعه - صندوق های رای - سید عبدالنبی موسوی فرد - آمریکا
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه اهواز: هر رای، یک موشک نقطه زن به آمریکا است

امام جمعه اهواز: هر رای، یک موشک نقطه زن به آمریکا است