مطالب مرتبط:
افت هشدارآمیز دانشگاه های ایرانی در رده بندی جهانی
افت هشدارآمیز دانشگاه های ایرانی در رده بندی های جهانی سال 1402
افت هشدارآمیز دانشگاه های ایرانی در رده بندی های جهانی سال 1402!
نام نویسی در نخستین آزمون استخدامی افراد دارای معلولیت تا 9 اسفند ادامه دارد
18 اسفند آزمون استخدامی آموزگاری برگزار می شود/برگزاری آزمون دبیری 28 اردیبهشت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 اسفند 1402 ساعت 20:502024-02-21سياسي

خروجی دانشگاه های ایرانی نیروی استخدامی برای جوامع غربی


میزگرد انتخاباتی با حضور میرقاسم بنی هاشم، محمد عباس زاده، عباس رنجبر و محمدحسین پیکانی از کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی و با حضور جمعی از دانشجویان و اعضای تشکل های دانشجویی در دانشگاه تبریز و به همت جامعه اسلامی دانشجویان برگزار شد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی میزگرد انتخاباتی با حضور میرقاسم بنی هاشم، محمد عباس زاده، عباس رنجبر و محمدحسین پیکانی از کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی و با حضور جمعی از دانشجویان و اعضای تشکل های دانشجویی در دانشگاه تبریز و به همت جامعه اسلامی دانشجویان برگزار شد.

در ابتدای این جلسه فرصتی برای معرفی کاندیداها اختصاص یافت که هر کدام از آن ها پس از معرفی خود تحلیل دیدگاه خود را از وضعیت کنونی جامعه ارائه دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، میرقاسم بنی هاشم کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: به عنوان یک فرد پژوهشگری که در حوزه مطالعات توسعه و امنیت داخلی و منطقه ای در طول دو دهه گذشته فعالیت کردم تصور دارم که شناخت کافی از مسائل ایران و منطقه دارم و با توجه به کتاب هایی که تالیف کردم فکر می کنم شناخت اجمالی و کافی از لحاظ تاریخی و مسائل روز را در استان دارم و می توانم دغدغه های خودم را که فراتر از بحث های نظری و پژوهشی است در عرصه ی سیاسی در معرض قضاوت قرار دهم.


برچسب ها: انتخابات مجلس شورای اسلامی - مجلس شورای اسلامی - جامعه اسلامی دانشجویان - انتخابات - انتخابات مجلس - کاندیداهای انتخابات - دانشجویان
آخرین اخبار سرویس:

خروجی دانشگاه های ایرانی نیروی استخدامی برای جوامع غربی

خروجی دانشگاه های ایرانی نیروی استخدامی برای جوامع غربی