مطالب مرتبط:
آینده اقتصاد با مشارکت مردم
اقتصاد آینده
صحرایی: دانشگاه فرهنگیان از سال آینده آزمون استخدامی خواهد داشت
پیش بینی 40 کارشناس از بازار برنده در سال آینده
اجرای قوانین جدید پولشویی در سند ارزیابی ریسک از سال آینده
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 اسفند 1402 ساعت 11:102024-02-27سياسي

بهبود اقتصاد در بهارستان آینده


چند روز دیگر انتخابات مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد و مردم نام گزینه های مورد علاقه خود را در قالب رأی در صندوق های خواهند ریخت و در نهایت آنکه بیشتر رأی آورد پیروز انتخابات خواهد شد.

- اما آنچه در این میان قابل توجه است، دقت در این حقیقت است که همه این رفت و آمدها برای بهبود اوضاع کشور بوده و باید تلاش گردد بهترین ها بر صندلی قدرت بنشینند تا امیدوار باشیم که با تصمیمات بهتر، شرایط را برای رسیدن به روزهای بهتر فراهم کنند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی سعیدی در یادداشتی در روزنامه جوان نوشت: نکته قابل ملاحظه توجه به کارکرد مجلس است که این نهاد مؤثر در حکمرانی چه جایگاهی در نظام تصمیم گیری کشور دارد و چگونه می تواند به بهبود اوضاع کشور کمک نماید.

قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران در اصل های 71 تا 99 به تفصیل به اختیارات و وظایف نمایندگان مجلس اشاره کرده است.

وضع قوانین در عموم مسائل کشور، شرح و تفسیر قوانین عادی، بررسی لوایح ارائه شده از طرف قوه مجریه و ارائه طرح های لازم مطابق اصل 74، تحقیق و تفحص نمایندگان در همه امور کشور، تصویب عهدنامه ها، مقاوله نامه ها، قراردادها و موافقت نامه های بین المللی، همچنین اظهارنظر درباره تمامی مسائل داخلی و خارجی از جمله وظایف مجلس در حوزه قانون گذاری است.


برچسب ها: انتخابات مجلس شورای اسلامی - جمهوری اسلامی ایران - کشور - مجلس شورای اسلامی - انتخابات - بهبود - نمایندگان مجلس
آخرین اخبار سرویس:

بهبود اقتصاد در بهارستان آینده

بهبود اقتصاد در بهارستان آینده