مطالب مرتبط:
مرمت گراند هتل قزوین احیای دوباره گردشگری است
آغاز فروش اولین خودروی برقی در ایران
نشست خبری سخنگوی شورای نگهبان آغاز شد
آغاز مراسم دیدار جمعی از رأی اولی ها با رهبر معظم انقلاب
آغاز نشست خبری سخنگوی شورای نگهبان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 اسفند 1402 ساعت 19:052024-02-28اقتصادي

عملیات مرمت «گراند هتل» قزوین رسماً آغاز شد


طی مراسمی با حضور مدیرعامل و رییس هیئت مدیره صندوق توسعه صنایع دستی و فرش دستباف و احیا و بهره برداری از اماکن تاریخی عملیات مرمت گراند هتل قزوین در راستای مصوبه سفر رییس جمهور به قزوین رسماً آغاز شد.

- ایسنا/قزوین طی مراسمی با حضور مدیرعامل و رییس هیئت مدیره صندوق توسعه صنایع دستی و فرش دستباف و احیا و بهره برداری از اماکن تاریخی عملیات مرمت گراند هتل قزوین در راستای مصوبه سفر رییس جمهور به قزوین رسماً آغاز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امروز، 9 اسفند طی مراسمی با حضور مدیرعامل و رییس هیئت مدیره صندوق توسعه صنایع دستی و فرش دستباف و احیا و بهره برداری از اماکن تاریخی و مسئولان استانی آیین آغاز مرمت و بازسازی گراند هتل قزوین برگزار شد.

شهاب طلایی، مدیرعامل و رییس هیئت مدیره صندوق توسعه صنایع دستی و فرش دستباف و احیا و بهره برداری از اماکن تاریخی، در این مراسم اظهار کرد: مردم قزوین به مجموعه میراث فرهنگی اعتماد دارند و نشانه آن هم اتفاقی است که در مجموعه سعدالسلطنه رقم خورده است.

وی ادامه داد: علی رغم تلاش هایی که در دهه 80 برای مرمت بنای گراند هتل انجام شده بود بالاخره امروز موفق شده ایم این پروژه را آغاز کنیم و قطعاً صندوق توسعه در تمامی مراحل پیشرفت کار با حداقل کاغذبازی های اداری در کنار رشد و تکمیل این پروژه خواهد بود زیرا پرو


برچسب ها: اماکن تاریخی - صندوق توسعه - بهره برداری - قزوین - فرش دستباف - هیئت مدیره - صنایع دستی
آخرین اخبار سرویس:

عملیات مرمت «گراند هتل» قزوین رسماً آغاز شد

عملیات مرمت «گراند هتل» قزوین رسماً آغاز شد