مطالب مرتبط:
زیباترین گل جام ملت های آسیا 2023 انتخاب شد
مال ملت ایران !
وزیر کشور: دشمنان از حضور ملت ایران در صحنه انتخابات هراس دارند
حکم مهدی یراحی تغییر کرد :: ایران تحلیل
بررسی عملکرد تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت های آسیا آفتاب نو | اخبار ورزشی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 اسفند 1402 ساعت 11:452024-02-27سياسي

ملت ایران بیداری خود را باحضور درانتخابات به جهانیان نشان دهند/تغییر با انتخاب درست حاصل می شود


رییس شورای اسلامی شهر تهران اعلام کرد: امیدواریم مردم ایران با حضور گسترده در انتخابات 11 اسفند باز هم یک حماسه دیگر در سپهر سیاسی کشور را رقم بزنند.

- رییس شورای اسلامی شهر تهران اعلام کرد: امیدواریم مردم ایران با حضور گسترده در انتخابات 11 اسفند باز هم یک حماسه دیگر در سپهر سیاسی کشور را رقم بزنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی چمران انتخابات را بزرگترین رویداد سیاسی کشور دانست و گفت: امیدواریم مردم ایران با حضور گسترده در انتخابات 11 اسفند باز هم یک حماسه دیگر در سپهر سیاسی کشور را رقم بزنند و این اتفاق بزرگ را همچون سنوات گذشته با اقتدار در دفتر انقلاب به ثبت برسانند و این اتفاق قطعاً به نقطه قوت نظام تبدیل خواهند شد.

وی با بیان اینکه حضور در صحنه انتخابات یک وظیفه ملی و یک حق متقن شهروندی است، افزود: قطعاً هرگونه تغییر و اصلاح با انتخاب های درست صورت خواهد پذیرفت؛ چرا که بدون انتخاب مناسب نه اصلاحی حاصل خواهد شد و نه به رشد خواهیم رسید.

بنابر این تک تک ما باید این حق را بستانیم و سرنوشت خودمان را، خودمان رقم بزنیم و این مهم با حضور ما در پای صندوق های رأی اتفاق خواهد افتاد و امیدواریم ملت بزرگ ایران با حضور گسترده بتوانند حماسه دیگری را در انتخابات روز 11 اسفند خلق کرده و آمادگی و بیداری خودشان را به جهانیان نشان بدهند.


برچسب ها: رییس شورای اسلامی شهر تهران - انتخاب - انتخابات - شورای اسلامی شهر تهران - رییس شورای اسلامی شهر - شورای اسلامی شهر - مردم ایران
آخرین اخبار سرویس:

ملت ایران بیداری خود را باحضور درانتخابات به جهانیان نشان دهند/تغییر با انتخاب درست حاصل می شود

ملت ایران بیداری خود را باحضور درانتخابات به جهانیان نشان دهند/تغییر با انتخاب درست حاصل می شود