مطالب مرتبط:
استاندار قم: مشارکت حداکثری در انتخابات باعث هراس دشمنان می شود
مشارکت حداکثری مردم درانتخابات باعث هراس دشمنان می شود
روسای مراکز دانشگاه پیام نور گیلان خواستار مشارکت حداکثری مردم در انتخابات شدند
وعده های نشدنی، به اعتماد مردم خدشه وارد می کند/ مشارکت آگاهانه در انتخابات، موجب هراس دشمن است| گفت وگو با محسن ردادی
عباس عبدی: در انتخابات 1396 گفته های خاتمی و کلیدواژه «تکرار می کنم» تعیین کننده بود اما تصور اینکه مردم فقط منتظر شنیدن چنین حرفی بودند تا به پای صندوق بیایند، نادرست است / دنیای امروز از اغلب افراد مرجعیت زدایی کرده / تنها راه موثر برای جلب مشارکت مردم، توجه مستقیم به خواست آنان است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 اسفند 1402 ساعت 19:552024-02-24سياسي

مشارکت حداکثری مردم در انتخابات باعث هراس دشمنان می شود


مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش رو باعث هراس ایادی دشمن در داخل و خارج از کشور می شود و این اتفاق به حول قوه الهی توسط مردم غیور ایران رقم خواهد خورد.

- ایسنا/قم استاندار قم گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش رو باعث هراس ایادی دشمن در داخل و خارج از کشور می شود و این اتفاق به حول قوه الهی توسط مردم غیور ایران رقم خواهد خورد.

دکتر سیدمحمد آقامیری در مراسم جشن نیمه شعبان که در استانداری قم برگزار شد، تصریح کرد: کسانی که ولایت فقیه را در قلوب خود پذیرفته اند؛ بدانند که ایشان امری را ابلاغ کرده و تک تک افراد موظف و مکلف هستند در راستای دعوت مردم به شرکت در انتخابات و جهاد تبیین در این خصوص تلاش کنند.

وی در ادامه تاکید کرد: ائمه جماعات با مسئولین همراه هستند و در مساجد باید دعوت مردم به شرکت درانتخابات صورت گیرد تا 11 اسفندماه مشت محکمی به فتنه های دشمنان زده شود.

استاندار قم گفت: با حضور مردم در انتخابات ایادی دشمنان در داخل و خارج از کشور مورد هراس قرار می گیرند و همه باید به فرمان مقام معظم رهبری پای صندوق های رای بیایند.

وی در ادامه با تبریک میلاد حضرت ولی عصر(عج) و روز سرباز گمنام امام زمان(عج) اظهار داشت: وزارت اطلاعات خدمات بسیار ارزنده ای برای حفظ و نگهداری از انقلاب و پاسداری از خون شهدا داشته و یک وزارت خانه مکتب


برچسب ها: مشارکت حداکثری - انتخابات - مردم - حداکثری - مشارکت - استاندار - دشمن
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت حداکثری مردم در انتخابات باعث هراس دشمنان می شود

مشارکت حداکثری مردم در انتخابات باعث هراس دشمنان می شود