مطالب مرتبط:
فوری؛ زمان آغاز سال تحصیلی مدارس کشور تغییر می کند+ جزییات
زمان آغاز سال تحصیلی مدارس کشور تغییر می کند+ جزییات
یک تصمیم تازه درباره تغییر زمان آغاز سال تحصیلی
خبر جدید درباره کاهش روزهای کاری و تغییر زمان آغاز مدارس
زمان شروع مدارس در سال آینده تغییر می کند؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 اسفند 1402 ساعت 11:202024-02-21سياسي

فوری؛ زمان آغاز سال تحصیلی مدارس کشور تغییر می کند+ جزییات


رییس سازمان اداری و استخدامی کشور گفته که خواستار این بودیم که این اجازه را داشته باشیم که شروع سال تحصیلی برای دانش آموزان لزوما از ابتدای مهر نباشد، - فوری؛ زمان آغاز سال تحصیلی مدارس کشور تغییر می کند+ جزییات رییس سازمان اداری و استخدامی کشور گفته که خواستار این بودیم که این اجازه را داشته باشیم که شروع سال تحصیلی برای دانش آموزان لزوما از ابتدای مهر نباشد، مجلس نیز با این موضوع موافقت کرده است.

رییس سازمان اداری و استخدامی کشور گفته که خواستار این بودیم که این اجازه را داشته باشیم که شروع سال تحصیلی برای دانش آموزان لزوما از ابتدای مهر نباشد، مجلس نیز با این موضوع موافقت کرده است.

میثم لطیفی، رییس سازمان اداری و استخدامی درباره آخرین وضعیت کاهش ساعت کاری کارکنان دولت گفته که لایحه دولت این بود که ساعت کاری کارکنان دولت را از 44 ساعت کاهش به 42 و نیم ساعت کاهش دهیم.

به گفته لطیفی، مطالعاتی در این خصوص انجام گرفت و پس از تجربه کرونا به این نتیجه رسیدیم که با کاهش ساعت کاری تا حدی می توانیم بهره وری را حفظ کنیم و تا حدی حتی بهره وری را نیز افزایش دهیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازسایت طلا، آموزش و پرورش شهرستان سرخس اعلام کرد که مدارس ابتدایی این شهرستان کوهستانی به دلیل برودت دما و یخ زدگی معابر و صرفه جویی در مصرف گاز امروز تعطیل است.


برچسب ها: سازمان اداری و استخدامی - سال تحصیلی - سازمان اداری - رییس سازمان - ساعت کاری کارکنان دولت - ساعت کاری کارکنان - استخدامی
آخرین اخبار سرویس:

فوری؛ زمان آغاز سال تحصیلی مدارس کشور تغییر می کند+ جزییات

فوری؛ زمان آغاز سال تحصیلی مدارس کشور تغییر می کند+ جزییات