مطالب مرتبط:
مرگ تلخ کارگر ساختمانی بر اثر تصادف با 206 در بزرگراه همت + تصاویر
(عکس) تصادف هولناک 206 با تریلی در بزرگراه همت / دو جوان کشته شدند
تصادف در بزرگراه همت 2 کشته برجای گذاشت
2 کشته در تصادف هولناک پژو با تریلر در بزرگراه شهید همت
2 کشته تصادف در بزرگراه همت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 اسفند 1402 ساعت 10:552024-03-10حوادث

2 کشته بر اثر تصادف در بزرگراه همت


ساعت 3 و 21 دقیقه بامداد امروز یک حادثه تصادف در مسیر شرق به غرب بزرگراه شهید همت نرسیده به بزرگراه چمران به سامانه 125 آتش نشانی اعلام و بلافاصله دو ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.

- سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از تصادف مرگبار یک دستگاه پژو 206 با یک دستگاه تریلر در بزرگراه شهید همت خبر داد و گفت: در این حادثه دو نفر جان باختند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا، جلال ملکی گفت: ساعت 3 و 21 دقیقه بامداد امروز یک حادثه تصادف در مسیر شرق به غرب بزرگراه شهید همت نرسیده به بزرگراه چمران به سامانه 125 آتش نشانی اعلام و بلافاصله دو ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: یک دستگاه تریلر که بار میلگرد داشت در کنار بزرگراه متوقف بود که حدود بیست متر جلوتر دو عدد بشکه گذاشته بود و یک نفر هم برای علامت دادن به رانندگان عبوری ایستاده بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت: در همین زمان یک دستگاه خودرو 206 با دو نفر سرنشین با سرعت در حال حرکت بود با فردی که جهت هشدار ایستاده برخورد می کند که متاسفانه در محل جان خود را از دست می دهد.

وی افزود: در ادامه خودرو 206 به شدت به قسمت عقب تریلر برخورد می کند متاسفانه یک نفر از اعضای خودرو 206 که حدود 35 ساله بود به تأیید عوامل اورژانس فوت شده بود و نفر دوم که حدوداً چهل ساله بود شدیداً دچار مصدومیت شده بود، که تحویل عوام


برچسب ها: بزرگراه - سخنگوی سازمان آتش نشانی - سازمان آتش نشانی تهران - یک دستگاه - آتش نشانی - سامانه 125 آتش نشانی - سازمان آتش نشانی
آخرین اخبار سرویس:

2 کشته بر اثر تصادف در بزرگراه همت

2 کشته بر اثر تصادف در بزرگراه همت