مطالب مرتبط:
استخدام کارشناس دفتر فنی در محدوده شهرک راه آهن تهران
شلیک راه دور علی محمدی به قلب ذوب آهن
ویدیو/ شلیک راه دور علی محمدی به قلب ذوب آهن
افزایش حقوق سربازان در راه است؟ | حداقل حقوق سربازان سال 1403 چقدر است؟
سفر نروید ، بارش های سنگین در راه است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 اسفند 1402 ساعت 13:502024-03-18اجتماعي

قطار گردشگری در پاسارگاد راه افتاد


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان فارس گفت: برای تسهیل در رفت و آمد گردشگران و مسافران نوروزی قطار گردشگری در محوطه جهانی پاسارگاد راه افتاد.

- ایسنا/فارس مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان فارس گفت: برای تسهیل در رفت و آمد گردشگران و مسافران نوروزی قطار گردشگری در محوطه جهانی پاسارگاد راه افتاد.

محمد ثابت اقلیدی امروز، 28 اسفندماه با بیان اینکه محوطه جهانی پاسارگاد وسعتی بالغ بر 160 هکتار دارد، افزود: با توجه به تعدد بناهای تاریخی در محوطه پاسارگاد و فاصله بسیار زیاد این بناها از یکدیگر از این رو برای تسهیل در رفت و آمد گردشگران دو لوکوموتیو در این محوطه در نظر گرفته شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان فارس گفت: گنجایش هریک از این لوکوموتیو 40 نفره است و کار جابه جای مسافران را برای رسیدن به بناهای تاریخی و پاسارگادانجام می دهند.

ثابت اقلیدی گفت: گردشگران در محوطه پاسارگاد از اماکن مختلف این مجموعه چون آرامگاه کوروش، تل تخت، برج سنگی، محوطه باغ شاهی شامل کاخ های اختصاصی، بار عام و بار خاص همچنین دو کوشک و آب راه های باغ شاهی و کاروانسرای مظفری را بازدید می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی فارس، وی در ادامه سخنانش برپایی نمایشگاه صنایع دستی که در م


برچسب ها: محوطه جهانی پاسارگاد - گردشگری و صنایع دستی - پاسارگاد - گردشگری - قطار گردشگری - محوطه جهانی - استان فارس
آخرین اخبار سرویس:

قطار گردشگری در پاسارگاد راه افتاد

قطار گردشگری در پاسارگاد راه افتاد