مطالب مرتبط:
مگه سری قبل رای دادیم، چی شد؟!
رای دادیم چی عوض شد؟!
رای دادیم، چی شد؟! به گزارش میهن تجارت
کونته: می دانستم بازیکنان از پس اسپانیا هم برمی آیند/ به همه نشان دادیم فوتبال مان به کاتاناچیو محدود نمی شود
ارتش یمن: کشتی نفتی و تعداد کشتی جنگی آمریکایی را در خلیج عدن و دریای سرخ هدف قرار دادیم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 اسفند 1402 ساعت 11:202024-02-25سياسي

مگه سری قبل رای دادیم، چی شد؟!


«مگه سری قبل رای دادیم چی شد؟» سوال مهمی است که این روزها در فضای مجازی دست به دست می شود، سوالی که پیش از این در ذهن بسیاری از مردم وجود داشت و نشان دهنده اهمیت لمس عینی اثرات قانونگذاری مجلس توسط عموم جامعه است و پاسخ به این سوال درواقع به معنای بررسی عملکرد مجلس یازدهم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایمنا، پاسخ به این سوال درواقع به معنای بررسی عملکرد مجلس یازدهم است، عملکردی که در دو حیطه قانون گذاری و نظارت مجلس نمود پیدا می کند اما گاهی به دلیل ضعف در پوشش رسانه ای به گوش مردم نمی رسد.

حالا با پرتکرار شدن این سوال در فضای مجازی و به ویژه شبکه اجتماعی ایکس، کاربران در حال مرور برخی از مصوبات مهم و اثرگذار مجلس در حوزه های مختلف هستند.

مصوباتی در زمینه های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، پزشکی، سیاسی و … که هرکدام به نوبه خود می تواند گره ی از مشکلات مردم باز کند اما شاید بسیاری از آن مطلع نباشند و یا از اهمیت آن غافل مانده باشند.

از طرفی بخشی از تمرکز جریان اپوزیسیون و مخالف رأی مردم، دلسرد کردن مردم از حضور در انتخابات با القای این تفکر بوده که این حضور تأثیری در حل مسائل مردم ندارد.

در همین راستا نکته قابل توجه ارزیابی منطقی از عملکرد مجلس ها است، زیرا در هر دوره ای از مجلس مجموعه از قوانین تصویب می شوند که تأثیر آنها تنه


برچسب ها: مجلس یازدهم - عملکرد مجلس - مجلس - سوال - فضای مجازی - عملکرد - اجتماعی
آخرین اخبار سرویس:

مگه سری قبل رای دادیم، چی شد؟!

مگه سری قبل رای دادیم، چی شد؟!