مطالب مرتبط:
انعقاد قرارداد 46 هزار واحد نهضت ملی مسکن قم
افزایش ده برابری مجوزهای سرمایه گذاری بین المللی در عربستان/ بیش از 350 سرمایه گذار بین المللی خواهان ایجاد دفتر مرکزی در عربستان هستند
کارت گردشگری سرمایه گذار برنامه رشیدپور شد؟
نرخ حق الوکاله به کارگیری سپرده های سرمایه گذاری پست بانک ایران اعلام شد
انعقاد 180 طرح کتابخانه ای در کشور تا پایان دولت سیزدهم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 اسفند 1402 ساعت 11:202024-03-04اقتصادي

انعقاد قرارداد با 69 سرمایه گذار در ناحیه صنعتی شهید مصلحیان کازرون


مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی فارس با اشاره به ظرفیت های ناحیه صنعتی شهید مصلحیان کازرون گفت: 48 هکتار از مساحت این ناحیه صنعتی زمین صنعتی است و از این میزان تاکنون 41 هکتار آن در قالب انعقاد قرارداد با 69 سرمایه گذار به متقاضیان واگذار شده است.

- ایسنا/فارس مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی فارس با اشاره به ظرفیت های ناحیه صنعتی شهید مصلحیان کازرون گفت: 48 هکتار از مساحت این ناحیه صنعتی زمین صنعتی است و از این میزان تاکنون 41 هکتار آن در قالب انعقاد قرارداد با 69 سرمایه گذار به متقاضیان واگذار شده است.

سیدمسعود عظیمی امروز، 14 اسفندماه پس از بازدید از زیرساخت ها و برخی واحدهای تولیدی در ناحیه صنعتی شهید مصلحیان کازرون در نشست با هیئت مدیره شرکت خدماتی این ناحیه صنعتی افزود: وضعیت زیرساخت های ناحیه مصلحیان کازرون مناسب است و شرکت خدماتی نیز در راهبری این ناحیه صنعتی عملکرد مناسبی داشته است.

وی با اشاره به بازدید از تصفیه خانه فاضلاب ناحیه مصلحیان گفت: مدول اول تصفیه خانه با ظرفیت تصفیه 450 مترمکعب در روز فعال است و با توجه به درخواست واحدهای صنعتی، تکمیل و راه اندازی مدول دوم تصفیه خانه با ظرفیت 450 مترمکعب نیز که درحال حاضر دارای پیشرفت فیزیکی 90 درصدی است در برنامه شرکت شهرک های صنعتی فارس قرارخواهد گرفت.


برچسب ها: ناحیه صنعتی - صنعتی - ناحیه - شرکت شهرک های صنعتی فارس - انعقاد قرارداد - شهرک های صنعتی فارس - شرکت شهرک های صنعتی
آخرین اخبار سرویس:

انعقاد قرارداد با 69 سرمایه گذار در ناحیه صنعتی شهید مصلحیان کازرون

انعقاد قرارداد با 69 سرمایه گذار در ناحیه صنعتی شهید مصلحیان کازرون