مطالب مرتبط:
اولین تغییر اجباری پیش روی اوسمار/5 گزینه برای جایگزینی یک بازیکن آفتاب نو | اخبار ورزشی
درباره نخست وزیر جدید فلسطین چه می دانیم؟/ گزینه مطلوب واشنگتن و نه مقبول حماس
جای خالی قراردادهای «NDA » به عنوان جایگزینی برای ضمانت و چک!
جایگزینی باغ های آذربایجان غربی با درختان کم آب بر در دستور کار جهاد کشاورزی است
چه کسی در نوار غزه و کرانه باختری مسئول است؟/ چه کسی بر فلسطینی ها در بیت المقدس حکومت می کند؟/ تشکیلات خودگردان فلسطین چگونه اداره می شود؟/ حماس چگونه بر نوار غزه حکومت می کند؟/ اسراییل چقدر بر فلسطینی ها کنترل دارد؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 اسفند 1402 ساعت 14:002024-03-17بين الملل

هاآرتص: هیچ گزینه جدی برای جایگزینی حماس وجود ندارد


یک رسانه عبری زبان اذعان کرد که رژیم صهیونیستی علی رغم گذشت بیش از پنج ماه از حملات به نوار غزه تل آویو در دستیابی به توهم تعیین جایگزین برای جنبش حماس در نوار غزه ناکام مانده است.

- یک رسانه عبری زبان اذعان کرد که رژیم صهیونیستی علی رغم گذشت بیش از پنج ماه از حملات به نوار غزه تل آویو در دستیابی به توهم تعیین جایگزین برای جنبش حماس در نوار غزه ناکام مانده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه هاآرتص در این باره گزارش داد: اسراییل پس از بیش از پنج ماه جنگ نتوانست جایگزین جدی برای جنبش حماس برای حکومت بر نوار غزه ارائه کند.

این روزنامه نوشت: سیاست اتلاف وقت و اقدامات فی البداهه اسراییل برای جلوگیری از تشکیل کشور فلسطین تغییر نکرده است و تنها بر میزان ویرانی و رنج 2 طرف افزوده شده است.

طبق این گزارش، رفتار رژیم صهیونیستی از زمان آغاز جنگ ثابت می کند که حتی پس از یکی از بدترین بلایای تاریخ خود و بیش از پنج ماه جنگ، همچنان همان مشکلات بر ذهنیت سران این رژیم حاکم است.

این رسانه گزارش داد: تنها چیزی که تغییر کرده شدت ویرانی عظیم در غزه، تعداد غیرقابل تصور کشته ها و بحران انسانی شدید و بحران اسرای اسراییل در غزه است.

هاآرتص در ادامه آورده است: تا قبل از جنگ فعلی، سیاست کابینه های مختلف اسراییل، به ویژه آنهایی که بنیامین نتانیاهو در راس آن ق


برچسب ها: رژیم صهیونیستی - نوار غزه - جایگزین - صهیونیستی - جنبش حماس - نوار - حماس
آخرین اخبار سرویس:

هاآرتص: هیچ گزینه جدی برای جایگزینی حماس وجود ندارد

هاآرتص: هیچ گزینه جدی برای جایگزینی حماس وجود ندارد