مطالب مرتبط:
آیا مدارس کشور در روز شنبه تعطیل است؟/ تصمیم گیری در مورد تعطیلی مدارس تهران تا امشب
آخرین وضعیت تعطیلی مدارس شعب اخذ رأی در روز شنبه 12 اسفند
آخرین وضعیت مدارس کشور در روزهای شنبه و یک شنبه
فوری/ تعطیلی مدارس فردا شنبه 12 اسفند بخاطر شمارش آرا انتخابات
مدارس اصفهان فردا شنبه 12 اسفند ماه 1402 تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس اصفهان شنبه 12 اسفند ماه 1402
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 اسفند 1402 ساعت 21:002024-03-01سياسي

آخرین وضعیت تعطیلی مدارس کشور در روز شنبه


معاون رسانه وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد که تصمیم گیری در مورد غیرحضوری شدن مدارس به ادارات کل آموزش و پرورش استان ها واگذار شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مصطفی پردلی در حساب کاربری خود در یکی از شبکه های اجتماعی با انتشار ویدیویی از حضور مردم استان فارس در شعب اخذ رای، نوشت: با توجه به استقبال گسترده مردم فارس از انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، مدارس این استان فردا به صورت غیرحضوری شد.

او در ادامه درباره غیرحضوری شدن مدارس در دیگر استان ها نیز نوشت: در سایر استان ها در صورت شرایط مشابه، این اتفاق خواهد افتاد که اعلام این موضوع به استان واگذار شده است.

وضعیت تعطیلی مدارس استان تهران سید عباس جوهری، رییس ستاد انتخابات استان تهران گفت: مدارسی در استان تهران که شعبه اخذ رای هستند، فردا تعطیل هستند.

او با حضور در جمع خبرنگاران، گفت: ساعات اخذ رای تمدید شده و شمارش آرا زمان بر خواهد بود بنابراین بنا به صلاحدید استاندار تهران، مدارسی که محل اخذ رأی در استان هستند، فردا تعطیل خواهند بود.

البته در حوزه انتخابیه شهر تهران به دلیل کثرت آرا و طولانی تر شدن شمارش آرا، احتمالا این تعطیلی ها بیشتر خواهد بود که اگر تصمیم جدید اخذ شود اطلاع رسانی خواهد شد.


برچسب ها: استان - استان تهران - مدارس - انتخابات مجلس شورای اسلامی - آموزش و پرورش - غیرحضوری - ستاد انتخابات استان تهران
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت تعطیلی مدارس کشور در روز شنبه

آخرین وضعیت تعطیلی مدارس کشور در روز شنبه