مطالب مرتبط:
انتشار ششمین هفته نامه الکترونیکی سفارت ایران در واتیکان + دانلود
نخستین نشست CIGEPS با حضور نماینده ایران برگزار شد
(ویدئو) فیلم جدید از یاسمین مقبلی و پیامی خطاب به کودکان ایران
ببینید | پیام یاسمین مقبلی خطاب به کودکان ایران از فضا
گلریزان هنر ایران برگزار می شود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 اسفند 1402 ساعت 16:052024-03-02سياسي

هفته دوستی کودکان ایران و بوسنی برگزار می شود


هفته دوستی کودکان جمهوری اسلامی ایران و بوسنی و هرزگوین از 14 اسفند تا 18 اسفند برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، هفته دوستی کودکان جمهوری اسلامی ایران و بوسنی و هرزگوین توسط رایزن فرهنگی سفارت جمهوری اسلامی ایران در بوسنی و هرزگوین، حوزه هنری انقلاب اسلامی، سازمان تبلیغات اسلامی و مراکز فرهنگی و آموزشی کودکان و نوجوانان بوسنی و هرزگوین 14 تا 18 اسفند برگزار می شود.

در این رویداد، چهار مرکز فرهنگی طی پنج روز میزبان هنرمندان ایرانی خواهند بود و کودکان و نوجوانان مخاطب این مراکز از طریق برنامه های متنوع پیش بینی شده، با ویژگی های فرهنگی، تاریخی، جغرافیایی و همچنین آداب و رسوم اقوام مختلف ایرانی آشنا می شوند.

همچنین نمایش عروسکی، روایت قصه های ایرانی، آشنایی با ظرفیت های انیمیشن ایران و آشنایی با هنرهای سنتی ایرانی از طریق شرکت در کارگاه های آموزشی از دیگر برنامه های پیش بینی شده این هفته است.

کتاب دو دوست هم با موضوع نوع دوستی و همکاری که به صورت تخصصی برای کودکان دو کشور توسط جناب آقای محسن مشرقی نگارش و توسط خانم سنکا بشلیچ به زبان بوسنیایی ترجمه شده در این رویداد معرفی و رونمایی می شود.

به موجب برنامه ریزی های این هفته دوستی، هنرمندان ایرانی روز دوشنبه 14 اسفندماه در مرکز فرهنگ و جوانان سارایوو، روز سه شنبه 15 اس


برچسب ها: بوسنی و هرزگوین - جمهوری اسلامی ایران - ایران - ایران و بوسنی و هرزگوین - جمهوری اسلامی - ایران و بوسنی - کودکان و نوجوانان
آخرین اخبار سرویس:

هفته دوستی کودکان ایران و بوسنی برگزار می شود

هفته دوستی کودکان ایران و بوسنی برگزار می شود