مطالب مرتبط:
پخش سریال «هفت سر اژد ها» با بازی حمید صفت
پخش سریال خاطره انگیز نیمه پنهان ماه به زودی از شبکه آی فیلم
پخش سریال «هفت سر اژد ها» با بازی حمید صفت در نوروز 1403
سریال تاریخی که قرار است ماه رمضان پخش شود
سریال سنجرخان چه روز هایی پخش می شود؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 اسفند 1402 ساعت 14:452024-03-03فرهنگي

کدام سریال ها نامزد پخش در نوروزاند؟


در آستانه ماه رمضان و ایام نوروز، همچنان تکلیف سریال هایی که قرار است ویژه این ایام از شبکه های سیما پخش شوند، کاملا مشخص نشده است و نام اغلب گزینه هایی که مطرح می شود، - در حد گمانه زنی است.

با این حال سه سریال نون خ و زیرخاکی و همچنین هفت سر اژدها (با نام قبلی طلاق) از گزینه های اصلی تلویزیون برای پخش در دو مناسبت پیش رو هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، در فاصله 15 روز مانده به عید نوروز، هنوز تکلیف نهایی سریال های مناسبتی مشخص نشده است اما به تازگی برخی رسانه ها از نون خ و زیرخاکی به عنوان دو سریال قطعی رمضان و نوروز یاد کرده اند که قرار است از شبکهٔ یک پخش شوند و اینگونه عنوان شده است که مقرر شده سریال زیرخاکی از شب اول ماه رمضان تا شب قدر و نون خ بعد از شب های قدر پخش شود.

اما پیگیری خبرنگار ایسنا از کریمی خضرا ـ مدیر تولیدات طنز سازمان صداوسیما ـ در این زمینه، هم نتیجه ای قطعی در پی نداشته است و او با موکول کردن اعلام قطعی خبرهای سریال ها به معاونت سیما، تاکید کرده که پخش زیرخاکی و نون خ را به این شیوه، نه تایید و نه تکذیب می کند.

علاوه بر دو سریال طنز یادشده، سریال های رستگاری ده نمکی، سریال فراری با محورشهدای مدافع حرم و سریال بدل علی مسعودی هم از دیگر گزینه های پخش در رمضان و نوروز هستند.


برچسب ها: سریال - سریال ها - زیرخاکی - نوروز - ماه رمضان - رمضان - سازمان صداوسیما
آخرین اخبار سرویس:

کدام سریال ها نامزد پخش در نوروزاند؟

کدام سریال ها نامزد پخش در نوروزاند؟