مطالب مرتبط:
اجرای سند نظام نوین مدیریت زیست محیطی مجتمع پتروشیمی بندر امام با بهره گیری از معیارهای ESG
زیرساخت های فرهنگی و هنری در خور هنرمندان قزوین نیست
برگزاری بیش از 4300 برنامه فرهنگی ورزشی و جوانان در شهرستان خلخال
معاونت فرهنگی هنری سپاه بقیه الله شیراز عنوان برتر کشور را کسب کرد
سخنرانی نوروزی رهبر انقلاب درتهران درجمع اقشار مردم برگزار می شود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 اسفند 1402 ساعت 20:552024-03-16فرهنگي

لزوم بهره گیری از جوانان برای تولیدات فرهنگی و هنری تراز انقلاب


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان بر ضرورت تربیت نیروی انسانی تراز انقلاب اسلامی از سوی انجمن ها و مؤسسات قرآنی تأکید کرد.

- ایسنا/لرستان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان بر ضرورت تربیت نیروی انسانی تراز انقلاب اسلامی از سوی انجمن ها و مؤسسات قرآنی تأکید کرد.

اعظم روانشاد امروز، 26 اسفندماه، در آیین اختتامیه جشنواره ملی داستانک کودک فلسطینی که در سالن شهید حیدریان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان برگزار شد، با اشاره به اینکه در سال 1402 با همکاری اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و بسیج هنرمندان استان برنامه های مختلفی اجرا شد، ضمن تقدیر از برگزارکنندگان جشنواره، با بیان اینکه سال هاست که مسلمانان با قصه پر غصه غزه دردآشنا هستند، اظهار کرد: نسل کشی های رژیم صهیونیستی نباید به فراموشی سپرده شود.

وی با اشاره به نقش پررنگ هنر در بروز مطالبات اجتماعی، بیان کرد: نباید از ظرفیت هنری و فرهنگی برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین غافل باشیم و باید با تولید آثار مجازی، کلیپ، انیمیشن، نقاشی و شعر، داستان، داستانک، بیانگر مطالبات مردمی باشیم که سالیان سال در مقابل ظلم ایستادگی می کنند.

روانشاد با اشاره به ارسال 560 اثر به جشنواره داستانک ملی فلسطین در لرستان، گفت: تاکنون فعالیت های خوبی به مدد هنرمندان و نویسندگان در


برچسب ها: فرهنگ و ارشاد اسلامی - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی - مدیرکل فرهنگ و ارشاد - فرهنگ و ارشاد - ارشاد اسلامی - تربیت نیروی انسانی - تراز انقلاب
آخرین اخبار سرویس:

لزوم بهره گیری از جوانان برای تولیدات فرهنگی و هنری تراز انقلاب

لزوم بهره گیری از جوانان برای تولیدات فرهنگی و هنری تراز انقلاب