مطالب مرتبط:
آخرین آمار مصدومین چهارشنبه سوری در اصفهان
155 نفر آمار مصدومین چهارشنبه سوری اردبیل تاکنون
ببینید | جدیدترین آمار حوادث چهارشنبه سوری در تهران
آمار فوتی ها و مصدومان چهارشنبه سوری در تهران
(ویدئو) آخرین آمار حوادث چهارشنبه سوری در تهران
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 اسفند 1402 ساعت 14:452024-03-13حوادث

آخرین آمار مصدومین چهارشنبه سوری در اصفهان


شب گذشته تعدادی از مصدومین براثر انفجار ترقه توسط اورژانس به بیمارستان های استان اصفهان مراجعه کردند این در حالی است که آمار مراجعه کنندگان حضوری به بیمارستان سوانح سوختکی بیشتر اعلام شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، جواد عابدی در گفت وگو با تسنیم، از مصدوم شدن 9 نفر در حادثه انفجار ترقه در اصفهان خبر داد و اظهار داشت: ساعت 20 و 53 دقیقه شامگاه سه شنبه حادثه انفجار ترقه در خیابان قائمیه محدوده بلوار کشاورز گزارش شد.

وی با بیان اینکه در این حادثه ترقه به داخل آتش پرتاب و دچار انفجار شده بود، افزود: در این حادثه یک دختر 12 ساله از ناحیه پا مصدوم شده بود و بلافاصله یک تیم امدادی به محل اعزام و مصدوم در محل درمان شد.

سخنگوی اورژانس و فوریت های پزشکی اصفهان خاطرنشان کرد: در حادثه دیگر ساعت 19 و 41 دقیقه انفجار ترقه در خیابان غرضی محدوده خیابان خردمند به اورژانس گزارش شد و در این حادثه سه پسر 17 ساله دچار سوختگی درجه 1 و 2 شده بودند.

وی ادامه داد: پس از دریافت گزارش بلافاصله یک تیم امدادی به محل اعزام شد و مصدومان این حادثه به بیمارستان امام موسی کاظم منتقل شدند.

عابدی در ادامه به وقوع یک حادثه دیگر در محدوده خیابان نبوی منش اشاره کرده و گفت: در ساعت 19 و 18 دقیقه گزارشی درخصوص انفجار ترقه در اثر برخورد به بدنه ماشین دریافت کردیم.


برچسب ها: انفجار - حادثه - مصدوم - اصفهان - اورژانس - ترقه - خیابان
آخرین اخبار سرویس:

آخرین آمار مصدومین چهارشنبه سوری در اصفهان

آخرین آمار مصدومین چهارشنبه سوری در اصفهان