مطالب مرتبط:
حضور 16 شرکت دانش بنیان ایرانی در نمایشگاه سلامت کنیا
انتشار اولین اوراق صکوک نوآوری، گام بلند بانک پارسیان در حمایت از شرکت های دانش بنیان
سنگ اندازی در مسیر فعالیت شرکت دانش بنیان پهپادهای سمپاش: نباید تولید کنید!
 مجمع ملّی دیپلماسی برند با رویکرد تدوین نقشه راه حضور برند های ایرانی در زنجیره های ارزش جهانی خرداد ماه 1403 برگزار خواهد شد.
حضور امیر قلعه نویی جهت شرکت در افتتاح هتل فوتبال
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 اسفند 1402 ساعت 16:102024-03-16دانش

حضور 16 شرکت دانش بنیان ایرانی در نمایشگاه سلامت کنیا


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری در این پاویون، 16 شرکت دانش بنیان به معرفی محصولات و توانمندی های خود در سه حوزه دارو، - در بیست و چهارمین دوره نمایشگاه سلامت کنیا که از 29 تا 31 فروردین ماه در نایروبی برگزار می شود، 16 شرکت دانش بنیان ایرانی در قالب پاویون جمهوری اسلامی که توسط خانه نوآوری و فناوری ایران (iHiT) در کنیا و با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی تشکیل می شود، حضور خواهند یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری در این پاویون، 16 شرکت دانش بنیان به معرفی محصولات و توانمندی های خود در سه حوزه دارو، تجهیزات پزشکی و تجهیزات آزمایشگاهی می پردازند.

بیست و چهارمین نمایشگاه سلامت کنیا با حضور بیش از 35 کشور دنیا و با هدف رفع خلاء های موجود در این اکوسیستم برگزار می شود و فرصت مغتنمی است تا جدیدترین نوآوری ها، به نمایش درآمده و ارتباطات تجاری در خارج از کشور به ویژه قاره آفریقا تقویت شود.

هماهنگی های لازم جهت برگزاری جلسات مذاکرات تجاری با مشتریان بزرگ، بازدید از بیمارستان ها و بخش خصوصی فعال در این حوزه، بخشی از خدماتی است به این شرکت ها ارائه می شود.


برچسب ها: دانش بنیان - شرکت دانش بنیان - دانش - اقتصاد دانش بنیان - بنیان - نمایشگاه - ریاست جمهوری
آخرین اخبار سرویس:

حضور 16 شرکت دانش بنیان ایرانی در نمایشگاه سلامت کنیا

حضور 16 شرکت دانش بنیان ایرانی در نمایشگاه سلامت کنیا