مطالب مرتبط:
لغو سفر فرهادی به هند
سفر اصغر فرهادی به هند لغو شد
لغو سفر اصغر فرهادی به هند
سفر اصغر فرهادی به هند کنسل شد
دستور معاون اول رییس جمهور به همه دستگاه ها: تمام امکانات برای تسهیل سفر مردم فراهم شود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 اسفند 1402 ساعت 12:102024-03-19فرهنگي

لغو سفر فرهادی به هند


 کنفرانس بین المللی «Arcurea» از 16 تا 22 مارس (26 اسفند تا سوم فروردین) و از سوی موسسه فیلم و تلویزیون ساتیاجیت رای هند برگزاری می شود و ایده فیلم را به عنوان یک میراث فرهنگی جداگانه از جنبه های مختلف مربوط به تاریخ نهادی، -  کنفرانس بین المللی Arcurea از 16 تا 22 مارس (26 اسفند تا سوم فروردین) و از سوی موسسه فیلم و تلویزیون ساتیاجیت رای هند برگزاری می شود و ایده فیلم را به عنوان یک میراث فرهنگی جداگانه از جنبه های مختلف مربوط به تاریخ نهادی، فرآیندهای تکنولوژیکی و وضعیت فعلی مرمت و بایگانی فیلم در منطقه آسیا بررسی می کند.

اصغر فرهادی که قرار بود به صورت حضوری در جشنواره فیلم های مرمت شده در کشور هند شرکت کند، میهمان آنلاین این رویداد سینمایی خواهد بود.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فرهادی به دعوت موسسه فیلم و تلویزیون ساتیاجیت رای قرار بود در یک در نخستین دوره جشنواره مرمت و آرشیو آثار سینمایی در کرالای هند حضور می یابد اما بنابر اعلام رسانه های هندی او به صورت آنلاین میهمان این جشنواره می شود.

   کنفرانس بین المللی Arcurea از 16 تا 22 مارس (26 اسفند تا سوم فروردین) و از سوی موسسه فیلم و تلویزیون ساتیاجیت رای هند برگزاری می شود و ایده فیلم را به عنوان یک میراث فرهنگی جداگانه از جنبه های مختلف مربوط به تاریخ نهادی، فرآیندهای تکنولوژیکی و وضعیت فعلی مرم


برچسب ها: ساتیاجیت رای - فیلم - تلویزیون - میراث فرهنگی - بین المللی - فرهادی - قرار بود
آخرین اخبار سرویس:

لغو سفر فرهادی به هند

لغو سفر فرهادی به هند