مطالب مرتبط:
تشکیل 98 پرونده تخلف انتخاباتی در کرمان
98 پرونده تخلف انتخاباتی در استان کرمان تشکیل شد
دو کاندیدای اصلی انتخابات مجلس خبرگان رهبری در لرستان/ آیت الله هاشم نیازی صف اول را اشغال کرد
هیچ پرونده تخلف انتخاباتی در هرمزگان گزارش نشده است
تشکیل 98 پرونده تخلفات انتخاباتی در استان کرمان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 اسفند 1402 ساعت 14:152024-03-02سياسي

260 کاندیدای انتخابات مجلس؛ تشکیل 98 پرونده تخلف انتخاباتی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، سیدمهدی قویدل دبیر ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم و تخلفات انتخاباتی استان کرمان و معاون دادگستری کل استان کرمان در مصاحبه ای، - 260 کاندیدای انتخابات مجلس؛ تشکیل 98 پرونده تخلف انتخاباتی دبیر ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم و تخلفات انتخاباتی استان کرمان از تشکیل 98 پرونده تخلف انتخاباتی در جریان برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، سیدمهدی قویدل دبیر ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم و تخلفات انتخاباتی استان کرمان و معاون دادگستری کل استان کرمان در مصاحبه ای، از تشکیل 98 پرونده تخلف انتخاباتی در روز اخذ رای و در جریان برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد.

او با اشاره به لزوم رعایت قوانین از سوی همگان و بیان اینکه حدود 83 نفر از متخلفان مرد و بقیه افراد زن بوده اند تاکید کرد: دستگاه قضایی بدون دخالت در امر انتخابات، بحث سلامت و امنیت انتخابات را به صورت ویژه پیگیری می نماید.

وی با اشاره به تشکیل 29 پرونده تا روز قبل از انتخابات در زمینه های توهین، تخریب و دخالت دست اندکاران در امر انتخابات اعلام کرد: در کمیته تبادل اخبار، همه تحرکات و تبلیغات نامزد ها کاملاً رصد شد و بیش از 400 خبر دریافت کردیم.


برچسب ها: انتخابات - انتخاباتی - تخلف انتخاباتی - استان کرمان - انتخابات مجلس - انتخابات مجلس شورای اسلامی - تخلفات انتخاباتی
آخرین اخبار سرویس:

260 کاندیدای انتخابات مجلس؛ تشکیل 98 پرونده تخلف انتخاباتی

260 کاندیدای انتخابات مجلس؛ تشکیل 98 پرونده تخلف انتخاباتی