مطالب مرتبط:
نمایشگاه رسانه های ایران؛ رویدادی با طعم انتخاباتی و استقبال مردم
استقبال 62.5 درصدی مردم از طرح فجرانه کالابرگ :: ایران تحلیل
مرتضوی: 37 میلیون نفر تاکنون از طرح فجرانه کالابرگ استقبال کردند/ 34.6 همت طی این مدت خرید شده + فیلم
مرتضوی: 37 میلیون نفر تاکنون از طرح فجرانه کالابرگ استقبال کردند
استقبال 37 میلیون نفر تاکنون از طرح فجرانه کالابرگ
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 اسفند 1402 ساعت 18:202024-02-21بين الملل

استقبال حاضران در نشست دوحه از پیشنهادهای ایران درباره افغانستان


نماینده ویژه رییس جمهور در امور افغانستان گفت تمام کشورهایی که در اجلاس دوحه بودند از پیشنهاد ایران برای تشکیل صندوق سرمایه گذاری و آزادشدن پول های بلوکه شده توسط آمریکا استقبال کردند.

- نماینده ویژه رییس جمهور در امور افغانستان گفت تمام کشورهایی که در اجلاس دوحه بودند از پیشنهاد ایران برای تشکیل صندوق سرمایه گذاری و آزادشدن پول های بلوکه شده توسط آمریکا استقبال کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسن کاظمی قمی نماینده ویژه رییس جمهوری اسلامی ایران در امور افغانستان در نشست خبری که عصر روز چهارشنبه در نمایشگاه رسانه های ایران برگزار شد، گفت: بعد از عملیات طوفان الاقصی و تجاوز رژیم کودک کش صهیونیستی که با سلاح های امریکایی دست به کشتار مردم غزه زد، شاهد شهادت تعداد قابل توجه خبرنگاران و تصویربرداران رسانه ها به طور سابقه بودیم که حتی در جنگ های جهانی اول و دوم هم این امار را نداریم .

کاظمی قمی اظهار کرد یکی از تلاش های دشمن این است ذائقه اخلاقی و دینی مردم را تغییر دهد، از این رو فعالیت رسانه ها برای مقابله با این هجمه بسیار مهم است.

وی در ادامه درباره نشست دوحه که وی به عنوان نماینده ایران در آن حضور داشته است؟ گفت: جمهوری اسلامی از هر نوع ابتکار سازنده که به بهبود شرایط امنیتی، اقتصادی، مبارزه با تروریسم، مواد مخدر و ثبات سیاسی


برچسب ها: افغانستان - صندوق سرمایه گذاری - پول های بلوکه شده - رییس جمهور - ایران - سرمایه گذاری - رییس جمهوری اسلامی ایران
آخرین اخبار سرویس:

استقبال حاضران در نشست دوحه از پیشنهادهای ایران درباره افغانستان

استقبال حاضران در نشست دوحه از پیشنهادهای ایران درباره افغانستان