مطالب مرتبط:
افزایش بسته های تشویقی نوسازی در بافت فرسوده تهران
بیش از 261 هزار پلاک فرسوده در تهران/ مناطق 9 و 10 و 11 و 12 و 15 داراری بیشترین بافت های فرسوده
کدام مناطق تهران بیشترین بافت فرسوده را دارند؟
بسته های تشویقی نوسازی در محلات فرسوده تهران افزایش یافت
آغاز واریز 1/240/000 تومان به کارت یارانه خانوارها از امشب | با کد دستوری زیر یارانه جدید را دریافت کنید + کد دستوری
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 اسفند 1402 ساعت 00:002024-03-06اقتصادي

نوسازی 240 هزار واحد مسکونی در بافت های فرسوده


در حال حاضر از 240 هزار واحدی که در بافت های فرسوده، فرآیند نوسازی آنها آغاز شده است 82 هزار واحد تکمیل و تحویل متقاضیان شد.

- مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری با بیان اینکه 289 پروژه بوستان و فضای سبز در بافت های ناکارآمد شهری اجرا شد، رقم آغاز فرآینده نوسازی واحدهای مسکونی را در بافت های فرسوده 240 هزار واحد برشمرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، محمد آیینی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران امروز (16 اسفندماه)، گفت: مقرر بود تا پایان امسال صدور پروانه ساختمانی و آغاز نوسازی واحدهای مسکونی در بافت فرسوده به 240 هزار واحد برسد که هم اکنون به این رقم هدف گذاری شده از آغاز فرآیند نوسازی در بافت های فرسوده شهری رسیده ایم.

تحویل 82 هزار واحد نوسازی شده در بافت های فرسوده شهری معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: در حال حاضر از 240 هزار واحدی که در بافت های فرسوده، فرآیند نوسازی آنها آغاز شده است 82 هزار واحد تکمیل و تحویل متقاضیان شد.

مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران توضیح داد: شرکت بازآفرینی شهری ایران در هفته منابع طبیعی که از روز گذشته آغاز شده است پویش نهال نو، خانه نو را شروع کرده است و با این کار علاوه بر درخت کاری و کاشت نهال در بافت های فرسوده شهری از فرصت نوسازی در این محلات و معرفی بسته های تشویقی برای ترغیب مردم به نو


برچسب ها: بافت های فرسوده - معاون وزیر راه و شهرسازی - نوسازی - فرسوده - شرکت بازآفرینی شهری - واحد - وزیر راه و شهرسازی
آخرین اخبار سرویس:

نوسازی 240 هزار واحد مسکونی در بافت های فرسوده

نوسازی 240 هزار واحد مسکونی در بافت های فرسوده