مطالب مرتبط:
4 راهبرد تعاملی دانشگاه صنعتی امیرکبیر با سه کشور آسیای شرقی
هدفگذاری توسعه تعاملات دانشگاه امیرکبیر با 3 کشور آسیایی
تایید حکم ریاست دانشگاه صنعتی شریف در شورای عالی انقلاب فرهنگی
رشد 40 درصدی تجارت با آسیای میانه؛ آرزوی ناممکنی که دولت سیزدهم برآورده کرد
مصوبه هیأت امنای دانشگاه تهران برای پردیس بین المللی جدید دانشگاه / پردیس بین المللی اروند هاب پذیرش دانشجوی غیرایرانی می شود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 اسفند 1402 ساعت 12:402024-03-05دانش

4 راهبرد تعاملی دانشگاه صنعتی امیرکبیر با سه کشور آسیای شرقی


سرپرست دانشگاه صنعتی امیرکبیر از 4 راهبرد تعاملی این دانشگاه با سه کشور آسیایی خبر داد و گفت: اعطای دوره های مطالعاتی اساتید، فرصت های مطالعاتی دانشجویان دکتری بخشی از این راهبردهاست.

- سرپرست دانشگاه صنعتی امیرکبیر از 4 راهبرد تعاملی این دانشگاه با سه کشور آسیایی خبر داد و گفت: اعطای دوره های مطالعاتی اساتید، فرصت های مطالعاتی دانشجویان دکتری بخشی از این راهبردهاست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا رهایی، سرپرست دانشگاه صنعتی امیرکبیر در نشست با اسماعیل مهریار استادیار دانشگاه صنعتی اصفهان و رایزن علمی جدید ایران در چین، ژاپن، کره جنوبی همچنین رایزن علمی آکرودیته در مغولستان، هنگ کنگ و تایوان تاکید کرد: با توجه به توسعه یافتگی کشورهای حوزه ماموریت دکتر مهریار، بهتر است نگاه، برنامه ریزی و تمرکز خود در دانشگاه را در برقراری 4 نوع تعامل با این سه کشور بگذاریم.

وی افزود: به طوریکه تبادل استاد دوره های فرصت مطالعاتی برای اعضای هیأت علمی، فرصت مطالعاتی برای دانشجویان دکتری و انجام طرح های پژوهشی مشترک به منظور بهره گیری از مطالعات تجربی این سه کشور از جمله تعامل به این کشورها است.

رهایی تصریح کرد: دانشجویان و استادان در ایران می توانند در بخش نظری طرح ها سهم بزرگی داشته باشند به طور مثال محققان ژاپنی در بازدیدها، انتشار مقالا


برچسب ها: دانشگاه صنعتی امیرکبیر - دانشگاه صنعتی - دانشگاه - امیرکبیر - راهبرد - دانشجویان دکتری - صنعتی
آخرین اخبار سرویس:

4 راهبرد تعاملی دانشگاه صنعتی امیرکبیر با سه کشور آسیای شرقی

4 راهبرد تعاملی دانشگاه صنعتی امیرکبیر با سه کشور آسیای شرقی