مطالب مرتبط:
104 نامزد انتخابات مجلس در کهگیلویه و بویراحمد با هم رقابت می کنند
گزارش تصویری از جلسه هیات اجرایی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری حوزه انتخابیه شاهین شهر، میمه و برخوار
نامزدهای انتخابات مجلس خبرگان رهبری در سمنان را بیشتر بشناسیم
نامزدهای انتخابات مجلس خبرگان رهبری در زنجان را بیشتر بشناسیم + فیلم
آخرین وضعیت داوطلبان انتخابات مجلس و خبرگان رهبری حوزه تهران
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 اسفند 1402 ساعت 15:102024-02-20سياسي

رقابت 2 داوطلب انتخابات مجلس خبرگان رهبری در کهگیلویه و بویراحمد


رییس ستاد انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: دو داوطلب انتخابات مجلس خبرگان رهبری 11 اسفند 1402 در این استان با هم به رقابت می پردازند.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رییس ستاد انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: دو داوطلب انتخابات مجلس خبرگان رهبری 11 اسفند 1402 در این استان با هم به رقابت می پردازند.

سید جواد هاشمی مهر در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: با انتقال یک نفر از حوزه انتخابیه تهران به استان کهگیلویه و بویراحمد تعداد داوطلبان انتخابات مجلس خبرگان رهبری در استان کهگیلویه و بویراحمد به 2 نفر رسید و شرایط برای برگزاری انتخابات رقابتی در استان فراهم شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی اظهارکرد: آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی و حجت الاسلام محمدهادی رحیمی صادق داوطلبان تایید صلاحیت شده انتخابات مجلس خبرگان رهبری در استان کهگیلویه و بویراحمد هستند.

گفتنی است که انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، 11 اسفند سال جاری در سراسر کشور برگزار می شود.

استان کهگیلویه و بویراحمد دارای سه کرسی نمایندگی در سه حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون- کهگیلویه، بهمیی، چرام و لنده و گچساران و باشت است.


برچسب ها: کهگیلویه و بویراحمد - انتخابات مجلس خبرگان رهبری - استان کهگیلویه و بویراحمد - انتخابات مجلس خبرگان - مجلس خبرگان رهبری - استان کهگیلویه - انتخابات
آخرین اخبار سرویس:

رقابت 2 داوطلب انتخابات مجلس خبرگان رهبری در کهگیلویه و بویراحمد

رقابت 2 داوطلب انتخابات مجلس خبرگان رهبری در کهگیلویه و بویراحمد