مطالب مرتبط:
حضور در پای صندوق های رأی یک تکلیف ملی است
حضور مردم در پای صندوق های رأی امنیت کشور را به دنبال دارد
قهرمان ووشوی جهان: قهرمانی ملت ایران در پای صندوق های رأی خواهد بود/ همه باید حضور یابیم + فیلم
سردار طلایی نیک: حضور در پای صندوق های رای را، یک رزم سیاسی می دانیم/ میزان مشارکت مردم و حضور گسترده مردم همواره قدرت ساز بوده است + فیلم
سردار طلایی نیک: حضور در پای صندوق های رای را یک رزم سیاسی می دانیم/ حضور گسترده مردم همواره قدرت ساز بوده است + فیلم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 اسفند 1402 ساعت 13:552024-02-26سياسي

حضور در پای صندوق های رأی یک تکلیف ملی است


استاندار ایلام با بیان اینکه دستاوردهای نظام در همه ی حوزه ها بیان شود، گفت: حضور در پای صندوق های رأی یک تکلیف ملی است.

- ایسنا/ایلام استاندار ایلام با بیان اینکه دستاوردهای نظام در همه ی حوزه ها بیان شود، گفت: حضور در پای صندوق های رأی یک تکلیف ملی است.

دکتر حسن بهرام نیا امروز دوشنبه 7 بهمن در همایش نقش مردم در هندسه مراسم و مناسبت های انقلاب اسلامی ، اظهار کرد: باید قدردان این نظام الهی باشیم و همه باید در کنار روحانیون و دوستداران نظام، بیانگر دستاوردهای نظام در همه ی حوزه ها باشیم.

وی گفت: 45 سال از عمر این نظام می گذرد که هر سال مردم شاهد ارتقاء جایگاه نظام جمهوری اسلامی ایران در جهان هستند و امروز ایران اسلامی در حال حاضر جزو 5 کشور هسته ای، 10 کشور پرتاب کننده ی ماهواره به فضا و جزو 6 کشوری در دنیا است که موجود زنده را به فضا پرتاب کرده است.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام تصریح کرد: قبل از وقوع انقلاب اسلامی، مستشاران نظامی که در این کشور خیمه زده بودند، از بیت المال مسلمین بهره می برند و در آن زمان مستشاران حقوق های هنگفت دریافت می کردند.

بهرام نیا ادامه داد: با وجود بیش از دو دهه تحریم های ناجوانمردانه جبهه استکبار علیه نظام اسلامی، اما روز به روز در حال پیشرفت و ارتقا هستیم و کسانی که دستاوردهای نظام را نفی کنند نیرو


برچسب ها: دستاوردهای نظام - صندوق های رأی - نظام - استاندار ایلام - نماینده ولی فقیه در استان - ایلام - بیان
آخرین اخبار سرویس:

حضور در پای صندوق های رأی یک تکلیف ملی است

حضور در پای صندوق های رأی یک تکلیف ملی است