مطالب مرتبط:
رییس ستاد انتخابات استان یزد از حضور مردم در شعب اخذ رای قدردانی کرد
رییس ستاد انتخابات استان مرکزی: فعالیت 1086 شعبه اخذ رأی با حضور 18 هزار نفر عوامل اجرایی
رییس ستاد انتخابات: مبنای احراز هویت رای دهنده، صرفا کد ملی است
رییس ستاد انتخابات : مبنای احراز هویت رای دهنده، صرفا کد ملی است
رییس ستاد انتخابات: 30 هزار نفر در جمع آوری آرای مردم گلستان مشارکت دارند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 اسفند 1402 ساعت 13:302024-03-01سياسي

رییس ستاد انتخابات یزد: مسیر تمام روستاهای یزد باز است


رییس ستاد انتخابات استان یزد اعلام کرد: تمام مسیرهای روستایی در استان با وجود بارش برف سنگین هم اکنون باز است و صندوق های سیار و عوامل اجرایی مربوطه برای اخذ رای از مردم مناطق روستایی و کوهستانی هیچ منعی ندارند.

- ایسنا/یزد رییس ستاد انتخابات استان یزد اعلام کرد: تمام مسیرهای روستایی در استان با وجود بارش برف سنگین هم اکنون باز است و صندوق های سیار و عوامل اجرایی مربوطه برای اخذ رای از مردم مناطق روستایی و کوهستانی هیچ منعی ندارند.

علی اکیر عزیزی ظهر امروز جمعه یازدهم اسفندماه در محل ستاد مرکزی انتخابات استان در جمع خبرنگاران ضمن تشکر از مردم عزیز که تاکنون حضور باشکوهی را در انتخابات امروز رقم زده اند، از افرادی که تاکنون مراجعه نکرده اند خواست تا دمای هوای یزد پس از بارش سنگین برف در روزهای اخیر مناسب است، در پای صندوق های رای حضور یابند.

وی گفت: خوشبختانه تمام مسیرهای روستایی در استان با وجود بارش برف سنگین هم اکنون باز است و صندوق های سیار و عوامل اجرایی مربوطه برای اخذ رای از مردم مناطق روستایی و کوهستانی هیچ منعی ندارند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار با اشاره به آخرین اطلاعیه ستاد انتخابات کشور، گفت: همه کسانی که شناسنامه فاقد عکس دارند ولی به سن قانونی رای دادن رسیده اند، می توانند با شناسنامه فاقد عک


برچسب ها: رییس ستاد انتخابات - ستاد انتخابات استان یزد - انتخابات - ستاد انتخابات - مسیرهای روستایی - روستایی - صندوق های سیار
آخرین اخبار سرویس:

رییس ستاد انتخابات یزد: مسیر تمام روستاهای یزد باز است

رییس ستاد انتخابات یزد: مسیر تمام روستاهای یزد باز است