مطالب مرتبط:
اطلاعیه مهم تامین اجتماعی برای پرداخت عیدی بازنشستگان | واریز 4 میلیون تومان اضافه به عیدی بازنشستگان برای اعیاد مناسبتی
نظر کاربران توییتر درباره تغییر نام این شبکه اجتماعی به ایکس
ورزشکاران جهان در شبکه های اجتماعی؛ 2 مارس 2024
استخدام ادمین شبکه های اجتماعی در مرکز ذهن دیجیتال در تهران
سازمان تامین اجتماعی شرایط دریافت بیمه بیکاری را تغییر داد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 اسفند 1402 ساعت 13:502024-03-03سياسي

دبیرخانه نهضت مشارکت اجتماعی در فارس تشکیل می شود


سرپرست دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری فارس گفت: در راستای تحقق مفاد سند تحول مردمی دولت دبیرخانه نهضت مشارکت اجتماعی در استان فارس و شهرستان های تابعه تشکیل می شود.

- مهدی مومن زاده امروز، 13 اسفندماه با اعلام این خبر اظهار کرد: دبیرخانه نهضت مشارکت اجتماعی با هدف حمایت از فعالیت ساختارهای متنوع نهادهای مردمی بومی و اسلامی(مسجد، بسیج، هیئات مذهبی)، توسعه شبکه های اجتماعی و حمایت از نهادهای میانجی گر تخصصی و حلقه های میانی مردمی برای هدایت و سازماندهی مجموعه های مردمی در حوزه های مختلف تشکیل می شود.

وی افزود: شناسایی، تقویت و بهره گیری از ظرفیت های موجود مردمی و داوطلبانه برای احصاء مسائل اجتماعی و کشف راه حل های مرتبط با آن، ارتقای مشارکت های اجتماعی و مردمی در جامعه، مردمی سازی سیاست ها، برنامه ها و بهره گیری از خرد جمعی و افزایش اعتماد اجتماعی از جمله اهداف این طرح به شمار می روند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی استانداری فارس، سرپرست دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری فارس ادامه داد: افراد علاقه مند به همکاری با این دبیرخانه به منظور تکمیل پرسشنامه و شرکت در رویداد به لینک


برچسب ها: اجتماعی - مشارکت اجتماعی - مردمی - مشارکت - دبیرخانه - بهره گیری - تشکیل
آخرین اخبار سرویس:

دبیرخانه نهضت مشارکت اجتماعی در فارس تشکیل می شود

دبیرخانه نهضت مشارکت اجتماعی در فارس تشکیل می شود