مطالب مرتبط:
شهروندان تخلفات انتخاباتی را گزارش کنند
رسیدگی به تخلفات انتخاباتی احتمالی در کوتاه ترین زمان/ با شفاف سازی راه را بر رانت بستیم
مردم گزارشگر تخلفات انتخاباتی
شهروندان تخلفات انتخاباتی را گزارش کنند
شهروندان باید تخلفات انتخاباتی را گزارش کنند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 اسفند 1402 ساعت 13:502024-02-27سياسي

مصادیق بارز جرایم و تخلفات انتخاباتی چیست؟


رییس کل دادگستری گلستان ضمن برشمردن مصادیق بارز تخلفات انتخاباتی از موفقیت دستگاه قضا گلستان در پیشگیری از جرایم انتخاباتی در استان خبر داد.

- ایسنا/گلستان رییس کل دادگستری گلستان ضمن برشمردن مصادیق بارز تخلفات انتخاباتی از موفقیت دستگاه قضا گلستان در پیشگیری از جرایم انتخاباتی در استان خبر داد.

حیدر آسیابی ظهر سه شنبه هشتم اسفند در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: به علت تذکر به موقع به نامزدها و ستادهای آنها در امر پیشگیری از تشکیل پرونده های قضایی مربوط به جرایم انتخاباتی تاکنون توفیق قابل توجهی داشته ایم.

وی با اشاره اقدامات دادگستری گلستان در پیشگیری از تشکیل پرونده قضایی با تذکر به موقع به نامزدهای انتخاباتی بیان کرد: از زمان آغاز فرآیند انتخابات تاکنون 16 جلسه استانی و 86 جلسه شهرستانی پیشگیری و رسیدگی به جرایم و تخلفات انتخاباتی در دادگستری های استان تشکیل شد که نتیجه آن 519 مصوبه پیشگیرانه و کمک به برگزاری انتخابات سالم بوده است.

رییس کل دادگستری گلستان، هدف از تشکیل این ستادها را رصد فعالیت های انتخاباتی و هماهنگی و هم افزایی دستگاه های متولی انتخابات و تبیین قوانین انتخاباتی برشمرد و گفت: رویکرد دادگستری استان بر مبنای پیشگیری است و با همین رویکرد با رصد فعالیت های تبلیغاتی و اقدامات نامزدها درباره تخلف


برچسب ها: انتخابات - انتخاباتی - تخلفات انتخاباتی - دادگستری گلستان - جرایم انتخاباتی - رییس کل دادگستری گلستان - گلستان
آخرین اخبار سرویس:

مصادیق بارز جرایم و تخلفات انتخاباتی چیست؟

مصادیق بارز جرایم و تخلفات انتخاباتی چیست؟