مطالب مرتبط:
انتخابات؛ بستر احقاق حق هر ایرانی
بستر امن برای شرکت مردم انتخابات فراهم شد
نظر جواد خیابانی درباره شرکت در انتخابات
اجتماع رأی اولی در حرم بانوی کرامت / مومنی: با شرکت در انتخابات باعث خشم دشمنان امیرالمومنین(ع) می شوید
دعوت محققان اقتصاد اسلامی از عموم مردم برای شرکت در انتخابات
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 اسفند 1402 ساعت 13:102024-02-28سياسي

شرکت در انتخابات برای احقاق حق


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: از رسانه ها می خواهیم  نسبت به احقاق حق انتخاب، دفاعی جانانه کنند و از مردم انتظار داریم به صندوق های رای مراجعه کنند و جهت حرکت حکومت را نشان دهند.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: از رسانه ها می خواهیم  نسبت به احقاق حق انتخاب، دفاعی جانانه کنند و از مردم انتظار داریم به صندوق های رای مراجعه کنند و جهت حرکت حکومت را نشان دهند.

محمد حسین زاده در گفت گو با ایسنا اظهار کرد: اگر بخواهیم در مورد دستاوردهای انقلاب اسلامی صحبت کنیم باید درکوتاهترین پاسخ، از بی نظیر بودن آن بگوییم و اگر قرار باشد پژوهشی درباره آن صورت گیرد فقط باید در ده ها صفحه از آنچه که انقلاب اسلامی رقم زده است، فهرست بنویسیم.

وی اضافه کرد: آنچه انقلاب اسلامی رقم زده باید در یک بستر تاریخی و تمدنی مورد پژوهش قرار گیرد، اینکه در چه بستری انقلاب به پیروزی رسید، رقبا و معاندین آن که بودند، چه کسانی از آن جلوگیری و یا به آن کمک کردند، انواع جریانات مخالف با آن در داخل و خارج کشور، تحریم های آمریکایی، جنگ هشت ساله، مشکلات اقتصادی و نظامی و این نکته مهم که در گذشته تاریخی ایران وضعیت فرهنگ ما چه بوده و در سالیان پس از انقلاب اسلامی چه مسیری را رفته همگی حائز اهمیت است.


برچسب ها: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی - انقلاب اسلامی - فرهنگ و ارشاد اسلامی - مدیرکل فرهنگ و ارشاد - خراسان رضوی - اسلامی - فرهنگ و ارشاد
آخرین اخبار سرویس:

شرکت در انتخابات برای احقاق حق

شرکت در انتخابات برای احقاق حق