مطالب مرتبط:
28 طرح صنعت آب و برق با حضور رییس جمهور در خوزستان افتتاح شد
افتتاح 28 پروژه صنعت آب و برق خوزستان با دستور رییس جمهور + جزییات
افتتاح 28 پروژه صنعت آب و برق خوزستان با دستور رییس جمهور + جزییات
بهره برداری 32 پروژه برق منطقه ای خوزستان با دستور رییس جمهور
افتتاح پروژه تخته فشرده پاک چوب در شوش با حضور رییس جمهور
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 18 اسفند 1402 ساعت 21:402024-03-08سياسي

افتتاح 32 پروژه برق منطقه ای خوزستان با حضور رییس جمهور


با حضور رییس جمهور پروژه های زیرساختی و توسعه ای شرکت برق منطقه ای خوزستان با ارزش سرمایه گذاری 33 هزار و 837 میلیارد ریال افتتاح شد.

- ایسنا/خوزستان با حضور رییس جمهور پروژه های زیرساختی و توسعه ای شرکت برق منطقه ای خوزستان با ارزش سرمایه گذاری 33 هزار و 837 میلیارد ریال افتتاح شد.

در هشتمین سفر آیت الله سید ابراهیم رییسی رییس جمهور، علی اکبر محرابیان وزیر نیرو و هیئت دولت به خوزستان 32 پروژه انتقال و فوق توزیع این شرکت همزمان با طرح های صنعت آب و برق استان از محل گیت بوستان اهواز به صورت ویدئو کنفرانس افتتاح شد.

علی اسدی مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان در خصوص این پروژه ها با بیان اینکه این طرح های بزرگ توسعه زیرساخت ها در سطح استان را به همراه دارد و باعث تامین برق پایدار برای همه بخش های مصرفی خواهد شد، عنوان کرد: امروز 32 پروژه زیرساختی این شرکت در بخش احداث و توسعه پست و خطوط انتقال و فوق توزیع با ارزش سرمایه گذاری 33 هزار و 837 میلیارد ریال افتتاح شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه این پروژه ها در شهرهای مختلف خوزستان بوده و توسعه متوازن زیرساخت های برق را عملیاتی کرده است، بیان کرد: از این تعداد پروژه افتتاح شده، 18 پروژه در بخش احداث و توسعه پست های انتقال و فوق توزیع به ظرفیت 1992 مگاولت آمپر با ارزش سرمایه گذاری 31 هزار و


برچسب ها: شرکت برق منطقه ای خوزستان - شرکت برق منطقه ای - برق منطقه ای - خوزستان - رییس جمهور - پروژه های زیرساختی - پروژه
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 32 پروژه برق منطقه ای خوزستان با حضور رییس جمهور

افتتاح 32 پروژه برق منطقه ای خوزستان با حضور رییس جمهور