مطالب مرتبط:
آیا سلاح قدرتمند آمریکا برای تایوان/نقاب چین را خشمگین می کند؟
رد ادعای قائم مقام بنیاد ملی نخبگان با آماری از رصدخانه مهاجرت: تمایل 50 درصدی پزشکان به مهاجرت/ افزایش 24 درصدی مهاجرت پزشکان به آمریکا/ ایران با 8 هزار پزشک و جراح مهاجر در آمریکا، در رتبه هفتم قرار دارد
دشمنان ایران با هدف تضعیف وحدت و اقتدار ملی بر طبل عدم مشارکت در انتخابات می کوبند/حضور گسترده مردم در انتخابات، موجبات ارتقاء امنیت ملی را فراهم خواهد آورد/ آمریکا شورای امنیت را بی ارزش و بی خاصیت کرده است
آمریکا مجوز افزایش خطوط هوایی چینی را صادر کرد
دیدار مقامات نظامی آمریکا و عمان درباره همکاری های دوجانبه
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 اسفند 1402 ساعت 08:202024-02-28بين الملل

درون اتاق هدایت پهپاد آمریکا؛ از شناسایی تا شلیک


آمریکا از سال 2001، سرمایه گذاری بر روی حوزه پهپاد را به شدت افزایش داد و پس از اشغال عراق و افغانستان هزاران بار برای شناسایی و هدف قرار دادن اهدافی در عراق، - سوریه، افغانستان، پاکستان، لیبی، یمن و.

از پهپادهایش استفاده کرده است؛ پهپادهایی که تا اینجا نتوانسته اند به اندازه جنگنده هایش کارآمدی داشته باشند و تقریباً همه مدل های آن در آسمان ایران، عراق، سوریه و یمن هدف قرار گرفته اند.

جنرال اتمیکس ام کیو-9 ریپر General Atomics MQ-9 Reaper یکی از مهم ترین پهپادهای آمریکایی هاست و اولین پهپاد ضربتی است که برای تجسس طولانی مدت در ارتفاع بالا طراحی شد.

یک سامانه معمولی ام کیو-9 شامل چندین هواپیما، ایستگاه کنترل زمینی، تجهیزات ارتباطی، لوازم یدکی تعمیر و نگهداری و پرسنل است.

یک خدمه پرواز نظامی شامل یک خلبان، اپراتور حسگر و هماهنگ کننده اطلاعات مأموریت است که در ایستگاه کنترل زمینی (GCS) مستقر هستند.

نحوه عملکرد این پهپادها را در ایستگاه کنترل زمانی از زمان تسلیح و پروزا پهپاد تا نحوه شناسایی و شلیک به هدف را می بینید.


برچسب ها: پهپاد - افغانستان - آمریکا - ایستگاه - شناسایی - تعمیر و نگهداری - عراق
آخرین اخبار سرویس:

درون اتاق هدایت پهپاد آمریکا؛ از شناسایی تا شلیک

درون اتاق هدایت پهپاد آمریکا؛ از شناسایی تا شلیک