مطالب مرتبط:
فرایند کاندیداهای منتخب شورای ائتلاف در استان اردبیل اعلام شد
اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش شد
نارضایتی توسعه دهندگان اپلیکیشن از دستورالعمل های جدید اپل
انتصاب اسبقیان به عنوان معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای
اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی شد/ کلهر معاون امور جوانان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 بهمن 1402 ساعت 12:352024-01-28سياسي

احتمال ائتلاف کارگزاران با اعتدال و توسعه


عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی با اشاره به این که «منتظر تایید صلاحیت سایر داوطلبان انتخابات مجلس هستیم»، گفت: احتمال ائتلاف کارگزاران با سایر احزاب اصلاح طلب یا اعتدال و توسعه وجود دارد.

- عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی با اشاره به این که منتظر تایید صلاحیت سایر داوطلبان انتخابات مجلس هستیم ، گفت: احتمال ائتلاف کارگزاران با سایر احزاب اصلاح طلب یا اعتدال و توسعه وجود دارد.

یدالله طاهرنژاد در گفت وگو با ایسنا درباره آخرین فعالیت انتخاباتی حزب کارگزران سازندگی اظهار کرد: ما در حال رصد شرایط هستیم و احتمال می دهیم که تغییراتی در صحنه انتخابات رقم خورده و عده ای از داوطلبان به صحنه رقابت بازگردند.

ما در حزب کارگزاران و برخی دیگر از احزاب اصلاح طلب علاقه مند به برگزاری انتخابات پرشور هستیم و اگر مردم هم در بین نامزدهای موجود، نامزد مورد علاقه خود را ببینند حتما برای حضر در انتخابات تشویق می شوند.

وی افزود: شنیده ایم که اواخر هفته یا اوایل هفته آینده قرار است تغییراتی در تایید صلاحیت ها انجام شود و امیدواریم که تعداد دیگری از داوطلبان تایید صلاحیت شوند.

اگر داوطلبان دیگری هم تایید صلاحیت شوند و امکان ارائه لیست قابل دفاعی وجودد اشته باشد، لیست انتخاباتی خود را ارائه خواهیم کرد ولی در حال حاضر هنوز به این


برچسب ها: کارگزاران - داوطلبان انتخابات مجلس - احزاب اصلاح طلب - حزب کارگزاران سازندگی - انتخابات - حزب کارگزاران - داوطلبان انتخابات
آخرین اخبار سرویس:

احتمال ائتلاف کارگزاران با اعتدال و توسعه

احتمال ائتلاف کارگزاران با اعتدال و توسعه