مطالب مرتبط:
انتخابات، سنگر ملت
درصد آرا در انتخابات همانند سنگر است
هر درصد رأی در انتخابات یک سنگر است
ادعای «با حضور در انتخابات، به هیچ جایی نمی رسیم» محصول القای بدبینی به جامعه است
مشارکت در انتخابات نمادی از پشتوانه مردمی نظام است/ مردم با هر سلیقه ای پای صندوق های رأی حاضر خواهند شد/پرهیز از جانبداری اصل مهم حفظ سلامت انتخابات ازسوی مسئولان است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 بهمن 1402 ساعت 09:002024-02-04سياسي

انتخابات، سنگر ملت


مهم ترین مسئله غرب در رابطه با ایران و انقلاب اسلامی، حضور گسترده مردم ایران در صحنه دفاع از تمامیت ارضی کشور و آرمان های دینی و انقلابی بوده است.

- مهم ترین مسئله غرب در رابطه با ایران و انقلاب اسلامی، حضور گسترده مردم ایران در صحنه دفاع از تمامیت ارضی کشور و آرمان های دینی و انقلابی بوده است.

غربی ها به خوبی می دانند که نه حمله نظامی و نه تحریم اقتصادی و نه ایجاد ائتلاف های ضدایرانی، هیچ کدام نمی توانند به نتیجه برسانند.

تجربه 45 سال گذشته که انواعی از این اقدامات را به اجرا گذاشته اند به آنان یادآور می شود هیچیک از راه هایی که هر کدام کشورهایی را از پا درآورده اند، در مورد ملت ایران کارساز نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سعدالله زارعی در سرمقاله شماره امروز روزنامه کیهان نوشت: انتخابات 11 اسفند مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی زیر ذره بین دشمنان این ملت قرار دارد.

استعمارگران غربی در طول حدود 200 سال گذشته بیشترین ضربه را از این ملت خورده اند؛ از نهضت تنباکو که با فتوای مرجعیت و با حمایت قاطع مردم بساط قرارداد ضدملی انحصار تنباکو و توتون برچیده شد تا امروز که مردم غزه با تأسی به انقلاب ایران در مقابل غرب و رژیم جنایتکار تحت حمایت آن ایستاده اند، غرب پی درپی از ملت ایران سیلی خورده و در هر سیلی یک گام به عقب پرت شده است.


برچسب ها: ایران - حضور گسترده مردم - رابطه با ایران - انقلاب - تمامیت ارضی - مردم ایران - اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات، سنگر ملت

انتخابات، سنگر ملت