مطالب مرتبط:
جاده ساوه - همدان برف روبی شد/ تردد در مسیرهای کوهستانی با زنجیر چرخ میسر است
نظارت دائمی گشت های کنترل بر خدمات برف روبی در پی بارش های اخیر در تهران
برف همدان را فرا می گیرد
نظارت دائمی گشت های کنترل بر خدمات برف روبی در پی بارش های اخیر در تهران
نظارت گشت های کنترل بر خدمات برف روبی در پی بارش های اخیر در تهران
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 بهمن 1402 ساعت 01:152024-02-01اجتماعي

برف روبی 1000 کیلومتر از محورهای همدان


مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان همدان از اجرای عملیات برف روبی در 1000 کیلومتر باند طی 12 ساعت گذشته در محورهای مواصلاتی استان خبر داد.

- ایسنا/همدان مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان همدان از اجرای عملیات برف روبی در 1000 کیلومتر باند طی 12 ساعت گذشته در محورهای مواصلاتی استان خبر داد.

مهرداد آهکی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه بارش نزولات آسمانی در استان همدان آغاز شده است، اظهار کرد: مدت 24 ساعت است که شاهد بارش برف در گردنه های استان هستیم اما اقدام به موقع راهداران تمام گردنه ها باز و مسیر تردد برقرار است.

وی تصریح کرد: با این وجود نیاز به رعایت مسائل ایمنی و فاصله طولی و داشتن زنجیرچرخ و وسایل گرمایشی از سوی رانندگان است و از مردم درخواست داریم از سفرهای غیرضروری خودداری کنند.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان همدان خاطرنشان کرد: راهداران استان آمادگی خدمت رسانی به مردم را دارند و راهدارخانه ها آماده انجام پذیرایی از مردم هستند.

وی یادآور شد: در طول 12 ساعت گذشته حدود 1000 کیلومتر باند مسیر را برفروبی کردیم و تا اتمام بارش برف راهداران در خدمت مردم هستند.

انتهای پیام


برچسب ها: راهداری و حمل ونقل جاده ای - حمل ونقل جاده ای - استان همدان - مدیرکل راهداری - استان - محورهای مواصلاتی - همدان
آخرین اخبار سرویس:

برف روبی 1000 کیلومتر از محورهای همدان

برف روبی 1000 کیلومتر از محورهای همدان