مطالب مرتبط:
19 میلیارد ریال بودجه برای آموزش وپرورش هرمزگان مصوب شد
سه پروژه صنعتی گیلان با 9 هزار و 700 میلیارد ریال اعتبار بهره برداری شد
55 هزار میلیارد ریال از مصوبات سفر دولت در کرمان به نتیجه می رسد
وصول بیش از 174 هزار میلیارد ریال درآمد های مالیاتی در خراسان رضوی
فرماندار پردیس: چهارهزار میلیارد ریال طرح عمرانی در دهه فجر به بهره برداری می رسد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 بهمن 1402 ساعت 09:552024-02-02اجتماعي

7870 میلیارد ریال برای مقاوم سازی مدارس هرمزگان در نظر گرفته شده است


وزیر آموزش و پرورش با اشاره به سفر رییس جمهور به هرمزگان گفت: در این سفر 7870 میلیارد ریال برای مقاوم سازی مدارس هرمزگان در نظر گرفته شده است.

- ایسنا/هرمزگان وزیر آموزش و پرورش با اشاره به سفر رییس جمهور به هرمزگان گفت: در این سفر 7870 میلیارد ریال برای مقاوم سازی مدارس هرمزگان در نظر گرفته شده است.

رضا مراد صحرایی شامگاه پنجشنبه در نشست با مدیران و روسای ادارات آموزش و پرورش هرمزگان، با بیان این مطلب که در سفر رییس جمهور 19 هزار میلیارد ریال بودجه برای مدرسه سازی و تکمیل زیرساخت های پرورشی و ورزشی به آموزش و پرورش هرمزگان اختصاص یافته است، افزود: از این میزان چهار هزار و 500 میلیارد ریال برای تکمیل و احداث مدارس خیرساز و نیمه تمام درنظرگرفته شده است که طی بازه زمانی 2 ساله به اتمام برسد.

وی بیان کرد: هم چنین باتوجه به شرایط آب و هوایی هرمزگان و نیاز مدارس به وسایل سرمایشی، دولت حدود 50 هزار میلیارد ریال برای خرید سیستم سرمایشی (کولر) اختصاص داده است.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به این که موضوع استانداردسازی سیستم سرمایشی هرمزگان در اولویت قرار دارد ، اظهار کرد: اجازه خرید کالای خارجی را نداریم و از طرفی نیز کولرهایی که خریداری می شود جوابگوی این منطقه نیست که باید برای رفع این نیاز به فکر بومی سازی وسایل سرمایشی با ماندگاری بال


برچسب ها: هرمزگان - آموزش و پرورش - مقاوم سازی مدارس - سفر رییس جمهور - آموزش و پرورش هرمزگان - میلیارد - وزیر آموزش و پرورش
آخرین اخبار سرویس:

7870 میلیارد ریال برای مقاوم سازی مدارس هرمزگان در نظر گرفته شده است

7870 میلیارد ریال برای مقاوم سازی مدارس هرمزگان در نظر گرفته شده است