مطالب مرتبط:
برای جلوگیری از بازگشت معتادین به دایره اعتیاد تنها یک دستگاه موفق نخواهد بود
افزایش سرقت نفت و غلات سوریه توسط نظامیان آمریکا
انهدام باند سارقان منازل با 30 میلیارد تومان سرقت در اصفهان
بازداشت زن و شوهر سارق پس از 26 سرقت متوالی
زوج سارق با 26 فقره سرقت خودرو در کاشان دستگیر شدند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 بهمن 1402 ساعت 09:002024-02-07سياسي

عامل اعتیاد در وقوع سرقت موثر است


سرقت با متغیرهایی اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی گره خورده و مرتبط است و عوامل اقتصادی و اعتیاد نقش پررنگی در وقوع سرقت دارند.

- ایسنا/مرکزی رییس کل دادگستری استان مرکزی گفت: سرقت با متغیرهایی اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی گره خورده و مرتبط است و عوامل اقتصادی و اعتیاد نقش پررنگی در وقوع سرقت دارند.

حجت الاسلام سعید جزایی چهارشنبه 18 بهمن در نشست شورای پیشگیری از وقوع جرم وآسیب اجتماعی استان مرکزی که با حضور معاون قوه قضاییه برگزار شد، با بیان اینکه برای کاهش سرقت ضابطین در شناسایی سارقین حرفه ای به خوبی و با دقت عمل کنند، بیان کرد: سال گذشته کمیته ای در راستای کاهش سرقت تشکیل شد و محکومین متواری حوزه سرقت مورد توجه این کمیته هستند.

رییس کل دادگستری استان مرکزی تصریح کرد: ایجاد اشتغال، پوشش افراد بی بضاعت، آموزش و اطلاع رسانی از مواردی است که در حوزه پیشگیری در راستای کاهش آمار سرقت باید در دستور کار باشد.

جزایی اظهار کرد: در سطح استان مرکزی سرقت مستوجب حبس، 61 درصد، سرقت شبانه، 50 درصد، تکرار سرقت بیش از 29 درصد و سرقت مسلحانه بیش از 42 درصد کاهش یافته و سرقت های خرد افزایش داشته است.

رییس کل دادگستری استان مرکزی آگاهی رسانی و اطلاع رسانی و آموزش را در کاهش سرقت موثر دانست و درخصوص سند عملیاتی کنترل و کاهش تصادفات بیان کرد: در این خ


برچسب ها: رییس کل دادگستری استان - دادگستری استان مرکزی - سرقت - استان مرکزی - رییس کل دادگستری - اقتصادی - دادگستری استان
آخرین اخبار سرویس:

عامل اعتیاد در وقوع سرقت موثر است

عامل اعتیاد در وقوع سرقت موثر است