مطالب مرتبط:
تمام مدارس نوبت صبح و عصر فردا در استان همدان مجازی شد
مدارس استان همدان تعطیل شد
اینفوگرافیک/ تحقق ایجاد اشتغال در استان همدان
افتتاح 206 پروژه برق رسانی استان همدان در دهه فجر
توسعه بخش کشاورزی همدان در دولت سیزدهم/ رشد 2 برابری صادرات گلخانه ای
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 بهمن 1402 ساعت 13:052024-02-03سياسي

رشد جمعیت کیفری استان همدان مهار شد


رییس کل سابق دادگستری استان همدان با اشاره به مهار رشد جمعیت کیفری استان گفت: قانون مداری در سطح استان حرف نخست را در دستگاه قضایی می زند و برای تحقق عدالت از قانون شکنی ها جلوگیری به عمل می آید.

- ایسنا/همدان رییس کل سابق دادگستری استان همدان با اشاره به مهار رشد جمعیت کیفری استان گفت: قانون مداری در سطح استان حرف نخست را در دستگاه قضایی می زند و برای تحقق عدالت از قانون شکنی ها جلوگیری به عمل می آید.

محمدرضا عدالتخواه شنبه 14 بهمن در آیین تودیع و معارفه رییس کل دادگستری استان همدان، با اشاره به گسترش شیوه های جایگزین رسیدگی قضایی با رویکرد حل اختلاف با صلح و سازش تصریح کرد: با تشکیل ستاد تألیف قلوب 80 فقره قتل عمد طی 4.

5 سال ختم به مصالحه شده و کمیته های مصلحین نیز در سراسر استان اعم از مساجد، هیأت ها، اصناف و بخش های مختلف راه افتاده است.

وی به ایجاد و راه اندازی طرح ابتکاری معتذرین توسط دادگستری استان همدان اشاره کرد و افزود: در این طرح متهمان چنانچه تمایل داشته باشند می توانند در جهت عدالت ترمیمی و جبران تألمات روحی شاکی عذرخواهی کنند که این طرح به کشور هم تسری یافت.

عدالتخواه خاطرنشان کرد: تاکنون در قالب این طرح 34 هزار متهم ابراز ندامت و پشیمانی کرده اند و شکات، 21 هزار نفر از آنها را بخشیده اند که با پرداخت جزای نقدی و مطا


برچسب ها: استان - استان همدان - دادگستری استان - جمعیت کیفری - رشد جمعیت - همدان - دادگستری
آخرین اخبار سرویس:

رشد جمعیت کیفری استان همدان مهار شد

رشد جمعیت کیفری استان همدان مهار شد